قالب وردپرس بیتستان پرنده فناوری
خانه / اخبار تشکل ها / وظیفه مهم فرزندان شهدا در انتخابات مجلس پیش رو ، بصیرت افزایی است.

وظیفه مهم فرزندان شهدا در انتخابات مجلس پیش رو ، بصیرت افزایی است.

 روح الله نویدی مدیر کانون فرزندان شاهد استان آذربایجان شرقی درباره سلسله اقدامات این کانون گفت: هیئت وارثان ثارالله شاهدتبریز از سال ۱۳۷۳ تشکیل شده و هدف از تشکیل این هیئت اجتماع فرزندان شهدا حول محور سیدالشهدا، ایجادوحدت و همچنین ادامه راه شهدا با پیروی محض از ولایت فقیه بوده که به برکت امام حسین(ع) همواره رسیدگی و حل مشکلات فرزندان شهدا و ایثارگران از اولویت های اصلی فعالیت در طول بیست و پنج سال اخیر بوده است.

 

وی افزود: از مهمترین مراسم های هیئت می توان به راه اندازی ستاد غدیر اشاره کرد که برای اولین بار در تبریز از سال ۱۳۷۷ تشکیل شد و با برگزاری مراسم هایی باشکوه نظیر جشن بزرگ ولایت، کنگره شهدای سادات، خطبه خوانی غدیر، تجلیل از علی نامان، نمایشگاه واقعه غدیر و… بازتاب رسانه ای بسیار خوبی در سطح داخلی و حتی بین المللی داشت که همچنان این ستاد فعال می باشد.

تشکیل کانون فرهنگی تبلیغی شهدای گمنام با حضور فرماندهان دوران دفاع مقدس در سال ۱۳۸۶ و اعزام پرشور کاروان های راهیان نور غرب و جنوب کشور و برگزاری اولین و بزرگترین کاروان راهیان نور خودروهای سواری از سال ۱۳۹۳ تا امروز توسط فرزندان شهدا و ایثارگران و همچنین برگزاری مراسم تشییع و تدفین شهدای تازه تفحص شده دوران دفاع مقدس و افتخار شهادت عزیزانی از مجموعه ستاد در دفاع از حرم اهل بیت(ع) را از جمله افتخارات ارزشمند کانون فرهنگی تبلیغی شهدای گمنام تبریز دانست.

نویدی گفت: علاوه بر اقدامات عنوان شده، هرساله در مراسم اربعین بصورت مشارکتی موکب هایی در مسیر کربلا داریم که در بحث اسکان و پذیرایی و مسایل فرهنگی به زائران خدمات می دهند. از جمله اقدامات پیش رو ارتباط با فرزندان شهدای جهان اسلام را نیز در دستور کار خود داریم که اقدام بسیار ارزشمند و پرثمری خواهدبود.

وی درباره مشکلات خانواده های شهدا و ایثارگران استان گفت: یکی از مشکلات عمده ایثارگران بحث بیمه های تکمیلی است چرا تعدادی از ایثارگران بخاطر هزینه درمان دچار مشکل هستند.

مدیر کانون فرزندان شهید استان تصریح کرد: ما در شهرستان ها ایثارگرانی داریم که مستاجر هستند و حتی هزینه های درمانی خود را نمیتوانند بپردازند و از آن‌ها هیچ گونه حمایتی هم نمی‌شود که حتی با پیگیری های انجام شده از جانب مجلس و بنیادشهید هم به نتیجه نرسیده ایم.

مسئول هیئت وارثان ثارالله شاهد در پایان اظهارات خود گفت: وظیفه ما در انتخابات پیش رو بصیرت افزایی است و نباید اجازه بدهیم افراد نااهل و غیرمتخصص و نامتعهد به انقلاب و آرمان های والای امام و رهبری عزیز به مجلس نفوذ کنند و باید با بصیرت افزایی افراد مستعد انقلابی پای کار آمده و بر روی این کرسی ها بنشینند چرا که سرنوشت کشور در این برهه حساس به دست این عزیزان خواهدبود.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *