قالب وردپرس بیتستان پرنده فناوری
خانه / آخرین اخبار /  توضیحات مدیرعامل مؤسسه اندوخته شاهد در خصوص واگذاری سهام جبرانی

 توضیحات مدیرعامل مؤسسه اندوخته شاهد در خصوص واگذاری سهام جبرانی

مدیرعامل موسسه اندوخته شاهد درباره واگذاری سهام جبرانی گفت: سهامدارانی که در بازه زمانی سال گذشته و از طریق درگاه مذکورآورده نقدی داشته و در سایت شرکت ذخیره شاهد نسبت به خرید سهام اقدام ، لیکن در تاریخ مسدودی سیستم موفق به فروش سهام خود نشده اند به جهت جبران ضرر و زیان وارده ، نسبت به واگذاری سهام جبرانی از طریق بورس اقدام خواهد شد.

مسعود اسفندیار مدیرعامل و نائب رئیس هیات مدیره موسسه اندوخته شاهد، در گفتگو با پایگاه خبری حیات با تبریک اعیاد سعید قربان و غدیر اظهار داشت، این موسسه با حمایت های حجت الاسلام والمسلمین حاج آقا شکری نماینده محترم ولی فقیه در بنیاد شهید و امور ایثارگران و اعضاء محترم هیات امناء مؤسسه و پیگیری های مجدانه هیات مدیره پیرامون جبران ضرر و زیان سهامداران گرانقدر ناشی از انسداد درگاه فروش سهام در سال گذشته اقدام نموده است.

مسعود اسفندیار افزود: طبق مصوبه جدید به سهامدارانی که در بازه زمانی سال گذشته و از طریق درگاه مذکورآورده نقدی داشته و در سایت شرکت ذخیره شاهد نسبت به خرید سهام اقدام ، لیکن در تاریخ مسدودی سیستم موفق به فروش سهام خود نشده اند به جهت جبران ضرر و زیان وارده ، نسبت به واگذاری سهام جبرانی از طریق بورس اقدام خواهد شد.

مدیرعامل و نائب رئیس هیات مدیره تاکید کرد: در همین راستا، در حداقل زمان ممکنه تعداد سهام جبرانی معین شده به کدهای بورسی اعضاء تخصیص داده خواهد شد، لذا ضرورت دارد کلیه اعضاء مشمول نسبت به ارائه کد بورسی خود به واحد امور سهام یا نمایندگان استانی اقدام نمایند. بدیهی است برای اعضاء فاقد کد بورسی پس از اتمام زمان مقرر مؤسسه راساً از طریق سازو کار داخلی نسبت به تخصیص سهام جبرانی اقدام خواهد نمود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *