قالب وردپرس بیتستان پرنده فناوری
خانه / آخرین اخبار / فراخوان ثبت نام خادمی در موکب های “نائب الشهید”

فراخوان ثبت نام خادمی در موکب های “نائب الشهید”

امید است در پیاده روی اربعین سال ۱۴۰۱ به لطف الهی و عنایت سید الشهداء(ع) و دعای شهداء توفیق داشته باشیم در کنار جمعی از خوبان، خادم زائران این مسیر زینبی با اجرای طرح ارزشمند نیابت شهداء باشیم. باشد که به این بهانه شهداء نیز ما را یاد کنند و شفاعت مان نمایند. ان شاءاللّه

در صورتی که متقاضی خادمی در موکب های نائب الشهید در مسیر پیاده روی اربعین سال ۱۴۰۱ می باشید ، مطالب ذیل را مطالعه نموده و طبق فرم پیوست، درخواست خود را حداکثر تا تاریخ ۱۴ مردادماه ارسال نمائید.

۱٫ طبق برنامه ریزی صورت گرفته موکبها و غرفه های نائب الشهید در فرودگاه بین المللی امام خمینی(ره) و مرز شلمچه و در مسیر پیاده روی اربعین حسینی به زائران اربعین حسینی خدمت خواهند نمود.

۲٫ برنامه فعالیت خادم ها در موکب ها ارتباط چهره به چهره برای تبلیغ و تبیین طرح نائب الشهید برای زائران کشورهای مختلف(فارسی، عربی، انگلیسی،اردو) و توزیع کارت نیابت شهدا ، چاپ کارت نیابت شهید مورد نظر زائر در موکب، فیلمبرداری و عکاسی پیرامون نیابت شهداء، عرضه خدمات فرهنگی پیرامون طرح و خدمت و پشتیبانی موکب و… خواهد بود. جهت آشنایی بیشتر با طرح می توانید به کانال تلگرام اقلام فرهنگی نائب الشهید به آدرس nayebshahid2@ مراجعه و گزارش معرفی طرح را مطالعه نمائید.

۳٫ پیش بینی زمان بندی فعالیت خدام تقریبا عصر دوشنبه مورخ ۱۴ شهریور اجتماع در تهران و حرکت به سمت عراق، ۱۵ شهریور زیارت در نجف، ۱۶ شهریور زیارت در کربلا ، ۱۷ شهریور حضور در موکب و تاریخ برگشت نیز جمعه ۲۵ شهریور خواهد بود. همچنین حضور درغرفه نائب الشهید واقع در مرز شلمچه و فرودگاه امام خمینی(ره) از ۱۷ الی ۲۵ شهریور خواهد بود.

۴٫این کانون در قبال خدامی که زمان یا شیوه دیگری را برای رفت و برگشت خود انتخاب نمایند، هیچ مسؤلیتی نخواهد داشت.

۵٫خدام اجازه نخواهند داشت که دیرتر از زمان تعیین شده ، خود را به موکب معرفی یا زودتر از زمان تعیین شده موکبها را ترک نمایند. در دوره زمانی تعیین شده برای فعالیت در موکب، خدام به هر دلیلی اعم از رفتن به زیارت یا شرکت در پیاده روی اجازه ترک موکب را نخواهند داشت.

۶٫خادمان در موکب و غرفه طرح نائب الشهید صرفاً بنا به صلاحدید مدیریت موکب و در هر فعالیتی که صالح بدانند، مشغول می گردند و در تمام زمان حضور در موکب لازم است تابع زمان بندی ها و برنامه ریزی های ابلاغی باشند.

۷٫متقاضیان خادمی درموکب های نائب الشهید با توجه به توانمندی ها و تخصص، مورد ارزیابی قرار می گیرند. ضمن اینکه باید حداکثر ۵۵ سال سن داشته باشند و دارای حداقل تحصیلات فوق دیپلم و مسلط به کار با کامپیوتر باشند.

۸٫اولویت پذیرش با متقاضیانی خواهد بود که ایثارگر باشند یا قبلا خادم موکب های نائب الشهید بوده اند یا به زبان های دیگری مسلط باشند یا رایانه شخصی(لپ تاپ) همراه داشته باشند یا از مهارت حرفه ای ویژه ای برخوردار باشند.

۹٫افرادی که متقاضی خادمی در موکب های نائب الشهید می باشند لازم است ابتدا فرم درخواست پیوست را تکمیل و تصویر آن رابه شماره واتساپ ۰۹۱۰۱۳۷۰۶۷۱ ارسال نمایند. سپس مصاحبه انجام می گیرد و در نهایت نتیجه به متقاضیان اعلام می گردد.

۱۰٫پس از پذیرش درخواست خادمی، متقاضیان می بایست مبلغ هزینه اعلامی را به حسابی که معرفی می گردد، واریز نمایند. با توجه به انجام بخشی از هزینه ها پیش از سفر، درصورت انصراف متقاضی، صرفا پنجاه درصد مبلغ واریزی عودت می گردد. ولی درصورتیکه به هر دلیلی حضور شخص پذیرفته شده برای خادمی از سوی این کانون منتفی شود، تمام مبلغ واریزی مسترد خواهد شد.

۱۱٫خدامی که به همراه خود لپ تاپ”مناسب” بیاورند و بدون محدودیت در اختیار باشد و قبل از عزیمت اعلام نموده باشند، پس از بازگشت از سفر، هزینه واریزی آنها مسترد خواهد شد. ضمنا لازم است چهار روز قبل از عزیمت لپ تاپ به این کانون تحویل گردد.

♦️آدرس: تهران یوسف آباد خیابان شهید فتحی شقاقی روبروی خیابان جهان مهر پلاک ۹۱ ط دوم
📞تلفن تماس: ۰۲۱۸۸۳۵۸۴۲۰

🔅کانون همبستگی فرزندان شاهد🔅
🔅مجری طرح نائب الشهید🔅

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *