قالب وردپرس بیتستان پرنده فناوری
خانه / آخرین اخبار / خانواده‌های معظم شهدا و ایثارگران پیشگامان حضور در عرصه‌ انتخابات هستند

خانواده‌های معظم شهدا و ایثارگران پیشگامان حضور در عرصه‌ انتخابات هستند

 

حجت‌الاسلام و المسلمین یوسفعلی شکری با اشاره به اهمیت و تأثیرگذاری حضور مردم در سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری، ششمین دوره انتخابات شورای شهر و یازدهمین انتخابات میان‌دوره مجلس شورای اسلامی، گفت: برای داشتن جامعه اسلامی پییشرو و به منظور رسیدن به تمدن بزرگ اسلامی مولفه‌هایی مانند خرد جمعی و مشارکت عمومی نقش مهمی دارند. خرد جمعی جامعه را به سمت و سوی امت واحده رهنمون می‌سازد. یکی از مهم‌ترین راه‌های افزایش خردجمعی مشارکت برای تحقق ارکان یک نظام و امت واحده است.
وی ادامه داد: حضور در انتخابات اثرگذار است و لذا هرچه قدر مشارکت بیشتر باشد برای رسیدن به هدف موفق‌تر خواهیم بود. اگر می‌خواهیم که کشور پیشرفته‌ای داشته باشیم و مردم جهان این موضوع را بدانند باید به افراد خردمند رأی دهیم برای همین هرچقدر مشارکت جمعی ما بیشتر باشد نشان‌دهنده این است که خرد جمعی ما نیز ارتقا یافته است.
حجت‌الاسلام و المسلمین شکری خاطرنشان کرد: اگر ما به سرنوشت خود اهمیت ندهیم دنیا درباره ما قضاوت درستی نخواهد داشت. برای رسیدن به هدف متعالی باید تلاش کنیم و عزت ما در گرو حضور خردمندانه آحاد مردم در انتخابات است و به این وسیله است که می‌توانیم مشکلات را برطرف کنیم و ایرانی بزرگ بسازیم.
نماینده ولی فقیه در بنیاد شهید و امور ایثارگران با تأکید بر نقش تأثیرگذار جامعه ایثارگری برای برگزاری انتخاباتی پرشور در کشور گفت: بدیهی است که جامعه ایثارگری و کسانی که از جان و مال خود گذشتند انسان‌های آزاده‌ای هستند که با حضور در انتخابات نقش مهم و تأثیرگذاری برای سرنوشت کشور خواهند داشت.
وی گفت: اگر افراد منافع خود را بشناسند و نسبت به سرنوشت خود آگاه باشند باید در انتخابات شرکت کنند. انتخابات امری ضروری برای جامعه اسلامی است که هم جمهوریت و هم اسلامیت در جامعه ایجاد می‌کند چرا که ارکان جامعه؛ مجلس خبرگان، ریاست جمهوری، مجلس شورای اسلامی و شورای شهر در زندگی دنیوی و اخروی ما تأثیرگذار هستند.
حجت‌الاسلام و المسلمین شکری با بیان اینکه خانواده‌های معظم شهدا و ایثارگران در عرصه‌های مهم نظام و انتخابات پیش‌قراول و پیشگام هستند، گفت: امیدوار هستم عموم مردم همگام با جامعه بزرگ ایثارگری با بسیج عمومی و با اطاعت از مقام معظم رهبری پای صندوق‌های رأی حضور پرشوری داشته باشند.
انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *