قالب وردپرس بیتستان پرنده فناوری
خانه / آخرین اخبار / هماهنگی بنیاد شهید و امور ایثارگران با بیش از ۵۰ دستگاه به منظور استخدام ایثارگران

هماهنگی بنیاد شهید و امور ایثارگران با بیش از ۵۰ دستگاه به منظور استخدام ایثارگران

معاون رییس جمهور و رییس بنیاد شهید و امور ایثارگران تصریح کرد: صدور دستور دکتر روحانی که امکان استخدام همزمان ۱۶ هزار نفر از عزیزان جامعه ایثارگری را فراهم می‌کند در طول سال‌های گذشته بی‌سابقه بوده که مستلزم هماهنگی بنیاد شهید و امور ایثارگران با بیش از ۵۰ دستگاه بود.
هماهنگی بنیاد شهید و امور ایثارگران با بیش از 50 دستگاه به منظور استخدام ایثارگران
به گزارش «کهف»، مهندس سعید اوحدی روز دوشنبه ۳۰ فروردین در سومین نشست شورای معاونین بنیاد شهید و امور ایثارگران در سال جاری با اشاره به برگزاری آزمون استخدامی ویژه ایثارگران گفت: صدور دستور دکتر روحانی که امکان استخدام همزمان ۱۶ هزار نفر از عزیزان جامعه ایثارگری را فراهم می‌کند در طول سال‌های گذشته بی‌سابقه بوده است.
وی افزود: این اقدام پیش از اتمام زمان قانون برنامه ششم توسعه صورت می‌گیرد که مستلزم هماهنگی بنیاد شهید و امور ایثارگران با بیش از ۵۰ دستگاه بود. این تعداد در مرحله نخست ۱۲ هزار نفر بود که با پیگیری‌های صورت گرفته به ۱۶ هزار نفر افزایش یافت و امکان افزایش این ظرفیت‌ها نیز وجود دارد. ایثارگران عزیز باید این نکته را نیز مدّنظر داشته باشند که این فرایند استخدامی تنها منحصر به دوره فعلی نخواهد بود و در مراحل بعدی نیز امکان جذب و استخدام این عزیزان فراهم می‌شود.
معاون رییس جمهور با تأکید بر اهمیت پیگیری پرونده‌های حقوقی ایثارگران گفت: برای این منظور می‌توان علاوه بر امکانات موجود در بنیاد شهید و امور ایثارگران از ظرفیت‌های خود جامعه ایثارگری نیز کمک گرفت.
حجت الاسلام والمسلمین یوسفعلی شکری نماینده ولی فقیه در بنیاد شهید و امور ایثارگران نیز در این نشست تأکید کرد: ائمه معصومین (ع) بارها در فرمایشات خود روزه‌داری را عامل سلامتی دانسته‌اند، اما این سلامتی تنها منحصر به خود فرد نیست و روزه‌داری منجر به سلامتی جامعه نیز می‌شود.
وی افزود: روزه‌دار از درد جامعه و مشکلات فقرا مطلع می‌شود و در صدد رفع این مشکلات بر می‌آید و این مسئله عاملی می‌شود که افراد به دنبال رفع این مشکلات باشند. روزه‌داری سپری است که انسان‌ها را از سوختن و تباه شدن نجات می‌دهد.
انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *