قالب وردپرس بیتستان پرنده فناوری
خانه / آخرین اخبار / طراحی موکب بزرگ نائب الشهید برای اربعین ۹۸+فیلم

طراحی موکب بزرگ نائب الشهید برای اربعین ۹۸+فیلم

طراحی دقیق و سه بعدی موکب بزرگ نائب الشهید قابل اجرا در ایام اربعین ۹۸ انجام شد.

طراحی موکب بزرگ نائب الشهید برای اربعین 98+فیلم

کهف شاهد: طراحی اولیه و مدل موکب مرکزی و موکب‌های اقماری نائب‌الشهید، در پیاده روی اربعین ۹۸ انجام شد. با تامین هزینه‌های برپایی موکب از سوی خیرین و دوستداران شهدا اقدامات اجرایی نیز به زودی آغاز خواهد شد. چندی پیش نیز کانون همبستگی فرزندان شاهد همچون سنوات گذشته جهت برپایی موکب‌های فرهنگی نائب الشهید فراخوان شرایط ثبت نام و جذب خادم را اعلام کرد.

کانون همبستگی فرزندان شاهد پیشنهاد ایجاد کمیته شاهد را در تیرماه سال ۹۵ به کمیته فرهنگی و آموزشی اربعین ارائه کرد که مورد استقبال و موافقت آن کمیته قرار گرفت و مسئولیت آن نیز به کانون همبستگی فرزندان شاهد محول شد. طرح نیابت شهداء در پیاده روی اربعین و زیارت حضرت اباعبدالله(ع) به کمیته فرهنگی و آموزشی اربعین پیشنهاد و مورد تصویب قرار گرفت.

در سال ۹۵ این طرح به صورت آزمایشی و با توزیع حدود ۳۵۰ هزار کارت نیابت شهدای ایرانی و حشد الشعبی به صورت موفقیت‌آمیز و با استقبال چشم‌گیری زوار اربعین حسینی اجرا شد و در سال ۹۶ و ۹۷ نیز این طرح به صورت رسمی و در ابعاد بسیار وسیع‌تر در دستور کار قرار گرفت و اجرایی شد. در این طرح هر زائر به نیابت از یک شهید در این راهپیمایی عظیم شرکت می‌کند و ضمن گرامیداشت یاد آن شهید والامقام ثواب این زیارت را با او شریک می‌شود.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *