قالب وردپرس بیتستان پرنده فناوری
خانه / آخرین اخبار / انتقاد شدید نماینده مجلس از بی توجهی بنیاد

انتقاد شدید نماینده مجلس از بی توجهی بنیاد

عضو کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی از بی توجهی مسئولان بنیاد نسبت به مسایل و مشکلات ایثارگران شدیدا” انتقاد کرد.

کهف شاهد: عضو کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی اعلام کرد: برخی از مسئولین به جای اینکه دولت و مجلس را نسبت به سلامت ایثارگران مجاب و حساس کنند خیلی راحت از کنار آن گذشته و موضوع را از سر خود باز می کنند.

عبدالرضا عزیزی، نماینده مردم شیروان در مجلس شورای اسلامی با اشاره به نارضایتی نمایندگان ایثارگر مجلس شورای اسلامی از بی توجهی به معضل بیمه تکمیلی ایثارگران تصریح کرد: در خصوص بیمه ایثارگران باید بگویم وقتی یک وزیری مانند وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی در واقع دولت و مردم را نسبت به سلامت جامعه حساس می کند، ضمن اینکه اعتبارات مورد نیاز خود را می گیرد، اعتباراتی هم مازاد بر آن دریافت خواهد کرد، اما در مقابل،  متاسفانه برخی از مسئولین که ما هم از آنها گلایه داریم ،از جمله رییس بنیاد شهید، به جای اینکه مانند وزیر بهداشت، دولت و مجلس را نسبت به سلامت ایثارگران و جانبازان مجاب و حساس کنند خیلی راحت از کنار آن می گذرند و موضوع را از سر خود باز می کنند.

نماینده ایثارگر مردم شیروان در مجلس شورای اسلامی گفت: از سر باز کردن بیمه ایثارگران و اینکه آن را به  وزارتخانه ها و سایر دستگاه ها بسپاریم بسیار راحت است، اما این کارغلطی است و بشدت از آن گلایه داریم؛ چرا که الان ایثارگران و جانبازان ما، خصوصا  جانبازانی که درصد آنها بالاست و پدران و مادران شهید، سنشان بالاست و احتیاج به دارو و درمان دارند اما به جای اینکه به دادشان برسند آنها را به ادارات دولتی واگذار می کنند.

ایشان  با انتقاد از بی تفاوتی بنیاد شهید و امور ایثارگران در موضوع بیمه تکمیلی ادامه داد: معلوم است ادارات دولتی آن طور که بنیاد شهید توجه می کند ممکن است توجه نکنند و این جای تاسف بسیار دارد چرا که درهیچ جای دنیا در خصوص درمان مجروحان جنگ و والدین قربانیان  قصور و کوتاهی نمی کنند.

نماینده ایثارگر مجلس دهم با بیان اینکه از این بابت ما به شدت گلایه داریم یاد آور شد: همانند روال گذشته وقتی لایحه بودجه را دولت به مجلس شورای اسلامی ارائه کند، رییس بنیاد شهید و امور ایثارگران به صورت محکم از منافع و مطالبات ایثارگران  دفاع کند.

وی ادامه داد: در این کشوری که می گویند مملکت  ایثارگران است به جای اینکه آنقدر توی سرشان بزنند بیایند از آنها دفاع کنند و فقط شعار ندهند و بگویند مملکت مال شما است، اما بنام ایثارگران و به کام دیگران باشد. این طور که نمی شود کشور را اداره کرد؛ حتی ایثارگرانی که رنگ جبهه را ندیده اند حتما موافق این هستند که به بهداشت و درمان ایثارگران جدا” رسیدگی شود.

عضو کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی در پایان اظهار داشت: حتی دشمنان ما نیز راضی نیستند که خانواده شهدا، ایثارگران و جانبازان ما مشکلات درمانی داشته باشند!

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *