قالب وردپرس بیتستان پرنده فناوری
خانه / آخرین اخبار / اجرای کامل قانون خدمات‌رسانی به ایثارگران موجب رضایتمندی ایثارگران می‌شود

اجرای کامل قانون خدمات‌رسانی به ایثارگران موجب رضایتمندی ایثارگران می‌شود

معاون حقوقی و امور مجلس بنیاد شهید و امور ایثارگران گفت: اجرای کامل قانون جامع خدمات‌رسانی به ایثارگران به افزایش رضایتمندی خانواده معظم شهدا و ایثارگران منجر می‌شود.

کهف شاهد: سعید عندلیبی  در سفر به استان اصفهان ضمن ادای احترام به شهدای گرانقدر این استان از پروژه‌های عمرانی سالن گلستان شهدای اصفهان و مجتمع ۸۰۰ واحدی مسکن ایثارگران بازدید کرد.
وی همچنین با همراهی داریوش وکیلی مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان و جمعی از مسئولان بنیاد اصفهان با مادر شهید «علی سعادت»، فرزند شهید «محمد رضا مکاریان»، خانواده شهید «لطفعلی کارگر»، جانباز گرانقدر «محمود رحیمی» و خانواده شهیدان «تاج‌الدین» دیدار و گفت‌وگو کرد و به پاس فداکاری‌های بی‌پایانشان از این عزیزان تجلیل کرد.
وی در این دیدارها ضمن قدردانی از رشادت‌های جانبازان در طول انقلاب اسلامی و هشت سال دفاع مقدس اظهار داشت: نظام و انقلاب اسلامی مدیون جامعه ایثارگران بوده و باید در جهت رفع مشکلات این قشر فداکار اقدامات جدی انجام شود.
معاون حقوقی و امور مجلس بنیاد شهید و امور ایثارگران گفت: همه دستگاه‌های اجرایی باید در راستای خدمات‌رسانی به خانواده شهدا و ایثارگران تلاش کرده و مشکلات آنها را بررسی و برطرف کنند و اشتغال فرزندان شهدا و ایثارگران از دغدغه‌های مهمی است که باید در دستور کار همه دستگاه‌ها قرا گیرد.
عندلیبی همچنین در نشست شورای هماهنگی امور ایثارگران دستگاه‌های استان اصفهان با بیان اینکه خانواده‌های شهدا و ایثارگران بزرگترین سرمایه‌های اجتماعی انقلاب محسوب می‌شوند، تصریح کرد: تمامی خدمات مربوط به ایثارگران و خانواده‌های شهدا به صورت ویژه و خاص در قانون جامع خدمات رسانی به ایثارگران آمده است و با اجرای آن، می‌توان میزان رضایتمندی آنها را افزایش داد.
معاون حقوقی و امور مجلس بنیاد با بیان اینکه این قانون باید به‌صورت کامل اجرایی شود، خاطرنشان کرد: قوانین پیشنهادی بنیاد با هدف توانمندسازی ایثارگران تدوین می‌شود که امید است با اجرای این قوانین گامی کوچک در خدمات‌رسانی و همچنین ادای دین به این عزیزان برداشته شود.
در ادامه این نشست حاضرین به بیان مسائل مرتبط با ایثارگران پرداختند و معاون حقوقی و امور مجلس بنیاد به سؤالات پاسخ داد.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *