قالب وردپرس بیتستان پرنده فناوری
خانه / آخرین اخبار / مشکلات و مسائل ایثارگران شاغل در دستگاه‌ها بررسی می‌شوند

مشکلات و مسائل ایثارگران شاغل در دستگاه‌ها بررسی می‌شوند

مدیرکل دفتر دانش‌پژوهان و تشکل‌های شاهد و ایثارگر با اشاره به تشکیل کمیته‌ای برای بررسی مشکلات و مسائل ایثارگران شاغل در دستگاه‌ها گفت: تاکنون چندین جلسه این کمیته برگزار شده است و تصمیم داریم این جلسات برای ایثارگران شاغل در تمام دستگاه‌ها و وزارتخانه‌ها برگزار شود.

کهف شاهد: اسلام کریمی  در دیدار جمعی از فرزندان شاهد و ایثارگر شاغل در وزارت راه و شهرسازی با حجت‌الاسلام‌والمسلمین شهیدی با اشاره به دستور ریاست بنیاد برای رسیدگی به مسائل و مشکلات ایثارگران شاغل در دستگاه‌ها، گفت: در همین راستا شورایی با حضور مدیرکل حوزه ریاست بنیاد شهید و امور ایثارگران، مدیرکل دفتر دانش‌پژوهان و تشکل‌های شاهد و ایثارگر، مدیرکل امور مجلس و لوایح بنیاد، مدیرکل اشتغال و کارآفرینی بنیاد، دبیر شورای مشاوران وزرا در امور ایثارگران، مشاور رییس بنیاد شهید و امور ایثارگران در امور فرزندان شهدا و مشاور امور بانوان رییس بنیاد تشکیل شد.
وی افزود: در طول برگزاری این جلسات مقرر شد کمیته‌ای برای ساماندهی و رسیدگی به مسائل و مشکلات ایثارگران هر دستگاه تشکیل شود. پس از تشکیل این کمیته جلساتی برای تعیین اولویت‌ها برگزار شد و ارتباط لازم با تشکل‌های ایثارگری که در دستگاه‌ها حضور داشتند یا نخبگان ایثارگری که در وزارتخانه‌ها و دستگاه‌ها حضور داشتند برقرار و نشست‌هایی با حضور این افراد برای بررسی مسائل برگزار شد.
مدیرکل دفتر دانش‌پژوهان و تشکل‌های شاهد و ایثارگر با اشاره به برگزاری چندین جلسه با حضور ایثارگران شاغل در دستگاه‌ها گفت: پس از برگزاری جلسات اولیه با حضور اعضای کمیته و ایثارگران شاغل در هر دستگاه، موضوعات مطرح شده با حضور مسئولان در بنیاد بررسی می شود. تاکنون جلساتی با ایثارگران شاغل در بانک ملت، وزارت مسکن و شهرسازی و شهرداری تهران برگزار شده است و امروز نخستین جلسه با حضور حجت‌الاسلام‌والمسلمین شهیدی و جمعی از ایثارگران شاغل در وزارت مسکن و شهرسازی برگزار شد.
کریمی افزود: در برنامه‌های پیش رو نیز برگزاری جلسه با ایثارگران وزارتخانه‌های نفت، آموزش‌وپرورش، بهداشت، درمان و آموزش پزشکی و علوم، تحقیقات و فناوری قرار دارد و در ادامه مسائل سایر دستگاه‌ها نیز رسیدگی خواهند شد. همچنین حضور کمیته ساماندهی در استان‌ها برای بررسی شرایط ایثارگران شاغل در این استان‌ها نیز پیش‌بینی شده است.
مدیرکل دفتر دانش‌پژوهان و تشکل‌های شاهد و ایثارگر هدف از برگزاری این جلسات را اجرای کامل قانون در خصوص ایثارگران در دستگاه‌ها عنوان کرد و گفت: ما به دنبال جلوگیری از اجرای سلیقه‌ای قانون در خصوص ایثارگران هستیم و انتظاری بیش از آنچه که در قانون برای این عزیزان دیده شده را نداریم.

انتهای پیام/

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *