قالب وردپرس بیتستان پرنده فناوری
خانه / آخرین اخبار / اولویت سازمان فرهنگی سیاحتی کوثر کسب رضایت ایثارگران است

اولویت سازمان فرهنگی سیاحتی کوثر کسب رضایت ایثارگران است

نماینده ولی فقیه، معاون رییس جمهور، رییس بنیاد شهید و امور ایثارگران و رییس هیئت امنای سازمان فرهنگی سیاحتی کوثر گفت: اولویت مجموعه هتل‌های زیر نظر سازمان فرهنگی سیاحتی کوثر باید خدمت‌رسانی مناسب به ایثارگران باشد، زیرا فعالیت‌های این مجموعه اقتصادی و تجاری نیست و هدف نهایی آن کسب رضایت ایثارگران معزز است.

کهف شاهد: مجمع عمومی سالیانه سازمان فرهنگی سیاحتی کوثر روز دوشنبه ۸ مردادماه به ریاست حجت‌الاسلام‌والمسلمین سید محمدعلی شهیدی برگزار شد.
شهیدی در این جلسه فعالیت‌های فرهنگی را مهم‌ترین وظیفه بنیاد شهید و امور ایثارگران عنوان کرد و گفت: مجموعه هتل‌های زیر نظر سازمان فرهنگی سیاحتی کوثر باید در ابتدا به ایثارگران خدمات مناسب ارائه کنند و خدمات‌رسانی به عموم مردم در درجه دوم اهمیت قرار دارد، زیرا فعالیت‌های این مجموعه اقتصادی و تجاری نیست و هدف نهایی آن کسب رضایت ایثارگران معزز است.
نماینده ولی فقیه در بنیاد شهید و امور ایثارگران افزود: ایثارگران باید از ظرفیت‌های سازمان فرهنگی سیاحتی کوثر به‌ویژه در حوزه سفرهای زیارتی و شهر مشهد استفاده کنند.
معاون رییس جمهور ضمن تشکر از زحمات هیئت‌مدیره و مدیرعامل سازمان فرهنگی سیاحتی کوثر گفت: امروز از نظر اقتصادی در شرایط سختی قرار داریم و همکاران ما در این سازمان و همه بخش‌ها باید تلاش دوچندانی برای مقابله با مشکلات داشته باشند.
رییس هیئت‌امنای سازمان فرهنگی سیاحتی کوثر با تأکید بر لزوم اتمام پروژه هتل امام رضا (ع) گفت: این هتل در مراحل پایان کار ساخت قرار دارد و ان شاءلله با تأمین منابع به‌زودی آماده بهره‌برداری خواهد شد.
حجت‌الاسلام‌والمسلمین شهیدی ادامه داد: سازمان فرهنگی سیاحتی کوثر باید تعامل و همکاری خود را با معاونت فرهنگی و آموزشی بنیاد شهید و امور ایثارگران افزایش دهد و سیاست‌هایی که از سوی بنیاد به آن‌ها ابلاغ می‌شود را مورد توجه قرار دهد.
وی با تأکید بر اهمیت چابکسازی و صرفه‌جویی در امور گفت: در مجموعه سازمان نیازی به گسترش امور احساس نمی‌شود و هدف بهره‌برداری مطلوب از ظرفیت‌های موجود است. همچنین طبق فرمایش مقام معظم رهبری مبنی بر لزوم استفاده از کالاهای تولید داخل، لازم است در مجموعه هتل‌های کوثر حتی‌المقدور از کالاهای ایرانی استفاده شود.
علی عباس کمری مدیرعامل سازمان فرهنگی سیاحتی کوثر نیز در این جلسه ضمن ارائه گزارشی از فعالیت‌های این سازمان و برنامه‌های پیش روی مجموعه گفت: بخشی از هتل‌های زیرمجموعه سازمان به دلیل قدیمی بودن بنا نیاز به تعمیر و بازسازی دارند که باید مورد توجه قرار گیرد.
وی افزود: سازمان فرهنگی سیاحتی کوثر مجموعه‌ای خودگردان است و از بازوهای فرهنگی بنیاد محسوب می‌شود که در خدمت ایثارگران است. این سازمان می‌تواند با ظرفیت‌های مناسبی که در بخش گردشگری وجود دارد در بحث اشتغال تأثیرگذار باشد.
در این جلسه گزارش حسابرسی موسسه «مفید راهبر» از وضعیت سازمان فرهنگی سیاحتی کوثر با اظهارنظر «مطلوب» در خصوص وضعیت حسابرسی این سازمان قرائت شد.
این جلسه با حضور سید هادی حسینی، معاون حقوقی، امور مجلس و استان‌های وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، افشین سفاهن سرپرست اداره کل بررسی‌های اقتصادی بنیاد شهید و امور ایثارگران، نماینده سازمان میراث فرهنگی، صنایع‌دستی و گردشگری، نماینده سازمان برنامه‌وبودجه و اعضای هیئت‌مدیره سازمان فرهنگی سیاحتی کوثر برگزار شد.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *