قالب وردپرس بیتستان پرنده فناوری
خانه / آخرین اخبار / بنیاد شهید مصوبه طرح ترافیک شورای شهر را غیر قانونی دانست

بنیاد شهید مصوبه طرح ترافیک شورای شهر را غیر قانونی دانست

بنیاد شهید و امور ایثارگران مصوبه دیروز شورای اسلامی شهر تهران در باره طرح ترافیک را، خصوصا” به بخش هایی از آن که مربوط به ایثارگران می شود غیر قانونی عنوان کرد.

 

کهف شاهد: بنیاد شهید و امور ایثارگران مصوبه دیروز شورای اسلامی شهر تهران در باره طرح ترافیک ،خصوصا” بخش هایی از آن را  که مربوط به ایثارگران می باشد غیر قانونی عنوان کرد.

درپی مصوبه روزگذشته شورای اسلامی شهرتهران درخصوص طرح ترافیک ، به ویژه قسمت هایی از آن که مربوط به اقشار مختلف ایثارگران و تخفیف های اختصاص یافته به آنان می شود، مهدی ایزدی معاون تعاون و امور اجتماعی بنیاد شهید و امور ایثارگران کشور  این مصوبه را خلاف قانون دانست و گفت که اعتراض خود نسبت به این مصوبه را به اطلاع مراجع ذیصلاح خواهد رساند

معاون تعاون و امور اجتماعی بنیاد شهید و امور ایثارگران کشور اعلام می دارد براساس قانون جانبازان صرفا می بایست هزینه های جزئی صدور طرح ترافیک را پرداخت نمایند.

مهدی ایزدی اعلام کرد: به دلیل اینکه مصوبه مذکور خلاف قانون می باشد، مقرر شد نامه ای به آقای فرهادی، فرماندار تهران ارسال شود تا نسبت به مسکوت گذاشتن این مصوبه ازسوی شورای اسلامی شهر مبادرت گردد.

گفتنی است درمصوبه اخیرشورای اسلامی شهر تهران ظاهرا” علاوه بر ایثارگران، حقوق اقشار مختلف معلولین تحت پوشش سازمان بهزیستی نیز در این طرح نادیده گرفته شده اند.

شایسته تر  بود که شورای اسلامی شهرتهران بادعوت از مسئولین بنیاد شهید و امور ایثارگران، سازمان بهزیستی و دیگر سازمان های مرتبط،  نسبت به بررسی کارشناسانه تر و سپس تصویب مصوبه مذکور اقدام می کردند.

طبق مصوبه روز گذشته شورای شهر تهران مقرر گردید از جانبازان ۲۵ درصد به بالا ۵۰درصد حق اخذ طرح ترافیک اخذ گردد.

 

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *