قالب وردپرس بیتستان پرنده فناوری
خانه / آخرین اخبار / (دعوتنامه عضویت در انجمن نائب الشهید)

(دعوتنامه عضویت در انجمن نائب الشهید)

پس از اجرای موفق طرح نیابت شهداء در راهپیمایی اربعین حسینی سال ۹۵ و استقبال چشم گیری که توسط راهپیمایان ایرانی و عراقی صورت پذیرفت و هرچند اربعین خاستگاه اصلی و آغازی متبرک برای انجام نیابت شهداء است. ولی نائب الشهید بودن صرفا محدود به راهپیمایی اربعین حسینی(ع) نبوده و می تواند درکلیه امور خیر و مستحب اجتماعی، متجلی گردد.

به همین منظور؛ دوستداران شهداء را دعوت می نمائیم که با پذیرش نیابت یکی از شهداء مورد نظر خود و عضویت در انجمن «نائب الشهید»، در کنار یکدیگر بتوانیم در موضوعات مختلف، نائب شهید باشیم و از این توسل و موانست با شهداء، بهره وافی ببریم.

لذا پس از انتخاب شهید مورد علاقه خود و پذیرش نیابت وی، خواهشمند است به غرفه نائب الشهید واقع در نمایشگاه بین المللی قرآن کریم مراجعه نمائید و یا موارد ذیل را جهت عضویت در این انجمن تکمیل و به آدرس تلگرام @naeebshahid یا ایمیل info@kahfeshahed.ir ارسال کنید.

با توجه به اینکه در بانک اطلاعاتی طرح، تصویر برخی از شهداء را نداریم، حتی الامکان تصویر شهید مورد علاقه خود را نیز ارسال نمائید.

پس از دریافت و ثبت اطلاعات ارسالی، عضو انجمن نائب الشهید شده و کارت نیابت شهداء برای شما ارسال خواهد شد و برنامه های این انجمن به شما اطلاع رسانی می گردد.

اطلاعات نایب شهید
نام:
نام خانوادگی:
نام پدر:
استان:
شهر:
شماره همراه:

اطلاعات شهید
نام:
نام خانوادگی:
اطلاعات بیشتر از شهید:

انتهای پیام

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *