قالب وردپرس بیتستان پرنده فناوری
خانه / آخرین اخبار / انتقال دانشجویان دکتری دانشگاه‌های آسیای مرکزی به کشور تسهیل شد

انتقال دانشجویان دکتری دانشگاه‌های آسیای مرکزی به کشور تسهیل شد

انتقال دانشجویان ایرانی مقطع دکتری تخصصی دانشگاههای کشورهای حوزه آسیای مرکزی و قفقاز به دانشگاهها و موسسه های آموزش عالی داخل کشور تسهیل شد.

به گزارش کهف شاهد،محمد علی فقیه مدیر کل آموزش بنیاد پیرو اطلاعیه اداره کل امور دانشجویان داخل وزارت علوم، تحقیقات و فناوری اعلام کرد، روند انتقال دانشجویان ایرانی مقطع دکتری تخصصی شاغل به تحصیل در کشورهای حوزه آسیای مرکزی و قفقاز به دانشگاهها و مؤسسه های آموزش عالی داخل کشور تسهیل شده است.
در این اطلاعیه آمده است: دانشجویان شاهد و ایثارگر دارای شرایط لازم و پیشرفت تحصیلی (گذراندن آزمون جامع و یا پیش دفاع) می توانند از یکم تا ۱۰ اردیبهشت ماه ۹۶ به سامانه خدمات دانشجویی وزارت علوم به آدرس http://mad.saorg.ir/EDUS/TOI/TOIAgreement.aspx مراجعه و نسبت به ثبت درخواست خود و ارسال مدارک مورد نیاز اقدام نمایند.
لازم به ذکر است، مهلت زمانی یاد شده به هیچ عنوان تمدید نخواهد شد و شرایط عمومی و اختصاصی داوطلبان از جمله، اعتبار دانشگاه مبداء، مدارک تحصیلی دوره های کارشناسی و کارشناسی ارشد، گذراندن حداقل دو نیمسال تحصیلی در دانشگاه مبداء و مدارک مربوط به نظام وظیفه بررسی خواهد شد. لازم به ذکر است تمامی مدارک تحصیلی خارج از کشور متقاضیان می بایست، توسط دفتر نمایندگی جمهوری اسلامی ایران در کشور مبدأ مورد تأیید قرار گیرد.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *