قالب وردپرس بیتستان پرنده فناوری
خانه / آخرین اخبار / حجت‌الاسلام ولی‌زاده:هزینه درمانی خانواده‌های ایثارگران به صورت صدردرصد پرداخت می‌شود

حجت‌الاسلام ولی‌زاده:هزینه درمانی خانواده‌های ایثارگران به صورت صدردرصد پرداخت می‌شود

مسؤول امور ایثارگران نهاد ریاست جمهوری گفت: استمرار نظام جمهوری اسلامی مرهون خون شهیدان است.

به گزارش کهف شاهد،حجت‌الاسلام پرویز ولی‌زاده در شورای اداری سه شهرستان کهگیلویه، چرام و لنده که در دهدشت برگزار شده بود افزود: احترام به خانواده‌های شهدا احترام و تواضع به خداوند متعال است.

وی استمرار نظام جمهوری اسلامی را مرهون خون پاک شهیدان دانست و بیان کرد: هرگاه باور کردیم این صندلی‌ها به برکت جانفشانی شهیدان به ما رسیده آن زمان است که قدردان جامعه شاهد و ایثارگر باشیم.

وی با اشاره به اقدامات خوب دولت تدبیر و امید در راستای حمایت از ایثارگران، تصویب قانون جامع خدمات ایثارگری و ابلاغ آن را یکی از این خدمات عنوان و اظهار کرد: دومین اقدام دولت ساماندهی رزمندگان فاقد متولی بود.

ولی‌زاده از ابلاغ سند راهبردی در این خصوص خبر داد و گفت: ان‌شاءالله بتوانیم در کشور برای سه میلیون ایثارگر متولی داشته باشیم.ترویج فرهنگ ایثار و شهادت سومین خدمت دولت تدبیر و امید است که  آقای روحانی در آبان ماه ۹۵ شورای فرهنگ ترویج ایثار و شهادت را تشکیل داد،در همه استان‌ها به دستور رئیس جمهور، استاندار به عنوان رئیس و فرمانداران رؤسای شهرستان‌ها در این شورا انتخاب شدند.

مشاور رئیس جمهور با بیان اینکه هزینه درمانی خانواده‌های ایثارگران به صورت صدردرصد پرداخت می‌شود،گفت: به ۵۰ هزار نفر هر ساله وام ۷۰ میلیونی با کارمزد چهار درصد اعطاء می‌شود.

وی از دیدار  با  ۲۲هزار خانواده ایثارگر در دولت خبر داد و خاطرنشان کرد: در این دولت کارهای خوبی انجام شده است اما متاسفانه بعضی می‌گویند دولت برای ما چه کرده است؟ باید بگویید دولت چه نکرده و باید نگاه کنیم دولت چه داشته و چگونه کشور را اداره کرده است.

ولی‌زاده وضعیت اقتصادی کشور در دولت گذشته را یادآور شد و اضافه کرد: مستمری مددجویان کمیته امداد و بهزیستی از ۵۳ هزار تومان به ۲۵۰ هزار تومان یعنی رشد پنج برابری رسیده است.

انتهای پیام

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *