قالب وردپرس بیتستان پرنده فناوری
خانه / عناوین اصلی / ۷۷ اختراع توسط فرزندان شاهد در ساری ثبت شده است

۷۷ اختراع توسط فرزندان شاهد در ساری ثبت شده است

به گزارش کهف شاهد، محمد زیبافر صبح یکشنبه در دیدار فرماندار ساری با نخبگان شاهد و ایثارگر شهرستان اظهار کرد: انجمن نخبگان شاهد و ایثارگر شهرستان ساری دارای ۸۷ نخبه است و اعتقاد داریم شهدا، جانبازان و ایثارگران از نخبگان این کشور بودند و امروز ادامه دهنده راه این عزیزان هستیم.

وی با اشاره به تشکیل ستاد مرکز نخبگان شاهد و ایثارگر در استان، گفت: این ستاد با هدف ترویج نخبگی در ابعاد مختلف فعالیت می‌کند.

زیبافر خاطرنشان کرد: از بدو فعالیت این ستاد، ۷۷ اختراع توسط فرزندان و خانواده شهدا و ایثارگران ثبت شده است.

احمد حسین زادگان فرماندار ساری نیز با بیان اینکه فرزندان و خانواده شهدا و ایثارگران، چشم و چراغ ملت هستند و ما در مقابل این افراد وظیفه مضاعفی بر عهده داریم گفت: حساسیت‌های بسیاری بر روی خانواده شهدا و ایثارگران در جامعه وجود دارد و مورد توجه هستند و توجه به فرزندان و خانواده شهدا، وظیفه این افراد را هم دوچندان می‌کند.

فرماندار ساری با بیان اینکه هنوز در شرایط جنگ قرار داریم، افزود: شکل جنگ تغییر یافته و از فضای نظامی به جنگ نرم و تهاجم فرهنگی تغییر یافته است و چالش‌هایی با قدرت‌های استکباری داریم و جنگ هنوز ادامه دارد.

حسین زادگان با بیان اینکه تاکید بر تشکیل تشکل‌های اینچنینی مانند انجمن نخبگان شاهد و ایثارگر است، تصریح کرد: شما فرزندان و خانواده شهدا و ایثارگران، رسالت شهدا و ایثارگران را در شکل دیگری استمرار داده و در زمینه‌های مختلف علمی وارد شده و برای کشور افتخارآفرینی کرده‌اید.

وی گفت: انجمن نخبگان شاهد و ایثارگر مرکز استان می‌تواند در حوزه‌های مختلف کشاورزی، معارف دینی، فرهنگی و … کارگروه‌های تخصصی با ورودی و خروجی کاربری داشته باشد.

انتهای پیام

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *