قالب وردپرس بیتستان پرنده فناوری
خانه / آخرین اخبار / قطع یکطرفه بیمه خانواده‌های شهدا؟!

قطع یکطرفه بیمه خانواده‌های شهدا؟!

به گزارش کهف شاهد، درحالی‌که ۹نفر از نمایندگان مجلس درباره قطع یکطرفه بیمه خانواده شاهد از طرف بیمه ایران هشدار دادند، روابط عمومی این بیمه می‌گوید که چنین کاری را انجام نداده است.

کرم‌پور، شیران، سعیدی، ابوترابی، خادم، پورمختار، قاضی‌زاده، یوسف‌نژاد و دهقان به وزیر اقتصاد در مورد قطع یکطرفه بیمه مربوط به خانواده‌های شاهد و ایثارگر از سوی بیمه ایران تذکر دادند.

طبق قانون، بنیاد شهید و امور ایثارگران مسئول رسیدگی به خانواده شهدا و جانبازان است. این بنیاد در سال‌جاری ۹۲هزار میلیارد ریال بودجه دریافت کرده تا همین امور را سامان دهد. اما در آخرین روزهای سال خبرهای خوبی به گوش نمی‌رسد. شنیده شده که از روز جمعه، ششم اسفند، به‌علت پرداخت‌نشدن بدهی بیمارستان‌ها که اکنون به حدود ۱۸هزار میلیارد ریال رسیده، بیمه‌ها نیز توانایی ادامه این روند را نداشته و خدمات‌دهی بیمارستان‌ها به خانواده شهدا قطع شده است.

با این حال مسئولان بیمه ایران تأکید دارند که با وجود بدهی ۱۸هزار میلیاردی بنیاد شهید به بیمه ایران اما همچنان خدمات‌رسانی انجام می‌شود و بیمه ایران خدمات‌رسانی به خانواده شهدا را قطع نکرده است.

ناظمی، مدیر بیمه اشخاص بیمه ایران در این‌باره گفت: نمی‌خواهیم موضعگیری رسمی داشته باشیم اما واقعیت این است که بنیاد شهید ۱۸هزار میلیارد ریال بدهکاری به بیمه‌ها بابت بیمه تکمیلی و خدمات درمانی دارد و به همین سادگی چنین اتفاقاتی رخ داده است.

وی در پاسخ به این سؤال که آیا قطع بیمه اتفاق افتاده است؟ هم گفت: هنوز به‌طور رسمی از سوی معاونت مربوطه در این‌باره چیزی اعلام و به ما ابلاغ نشده است. ضمن اینکه بیمه ایران مکلف است و از طرف دولت موظف است که این سرویس‌ها را به بنیاد شهید ارائه دهد.

انتهای پیام

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *