قالب وردپرس بیتستان پرنده فناوری
خانه / آخرین اخبار / هر کاری برای ایثارگران بکنیم باز هم کم است

هر کاری برای ایثارگران بکنیم باز هم کم است

عضو فراکسیون ایثارگران و شاهد مجلس شورای اسلامی گفت: هر کاری که از دست ما بر می آمد برای خانواده های شهدا، جانبازان و ایثارگران در لایحه برنامه ششم توسعه کردیم.

به گزارش کهف شاهد ، عضو فراکسیون ایثارگران و شاهد مجلس شورای اسلامی گفت: هر کاری که از دست ما بر می آمد برای خانواده های شهدا، جانبازان و ایثارگران در لایحه برنامه ششم توسعه کردیم.

 روح الله حضرت پورنماینده مردم ارومیه در مجلس شورای اسلامی در پاسخ به این سوال که آیا مصوبات لایحه برنامه ششم توسعه کشور در مورد ایثارگران حق مطلب را ادا کرده است وایا کمبود ی با وجود این مصوبات احساس می شود اظهار داشت: بالاخره همیشه مشکلات و کمبودهایی وجود دارد و هر زمانی که موضوعی را بررسی کنید می بینید کمبودی هست، ولی با توجه به اینکه باید بودجه دولت را هم در نظر بگیریم و همکاران مان که در مجلس شورای اسلامی تلاش های فراوانی برای این مصوبات کردند لحاظ کنیم هر دوطرف باید راضی باشند،اما در هر حال هر کاری هم بکنبم باز هم کار کمی در حق خانواده های ایثارگران، خانواده های شهدا و همسران شهدا و همسران و فرزندان جانبازان کرده ایم.

عضو کمیسیون اصل ۹۰ مجلس شورای اسلامی در ادامه به این سوال که بنظر شما خواسته ها و مطالباتی که داشته اید بر آورده شده است؟ پاسخ داد:ما تا ان جایی که توانسته ایم تلاش کردیم که حتی در حد یک درصد هم که شده از زحمات خانواده های شهدا و جانبازان  و … را جبران کنیم و بالاخره ان کاری که از دست ما بر می آمد را  در مجلس با حمایت از ایثارگران انجام دادیم.

نماینده ایثارگر مجلس شورای اسلامی اضافه کرد:دولت هم باید بالاخره وقت بیشتری برای اینکه مصوبات پنجگانه ایثارگران اجرایی شود بگذارد و به آنها بهای بیشتری بدهد و در این زمینه به مجلس کمک بیشتری کند.

عضو فراکسیون ایثارگران و شاهد مجلس شورای اسلامی با بیان این جمله که ما هر جا که هستیم خاک پای ایثارگرانیم خاطرنشان کرد: خودم هم به عنوان فرزند شهید خاک پای همه همسران، فرزندان شهدا و جانبازان هستم.

نماینده مردم ارومیه در مجلس شورای اسلامی در پاسخ به این سوال که برای گسترش فرهنگ ایثار و شهادت با توجه به شرایط روز چه باید کرد اظهار داشت: دولت و مسئولین در بحث فرهنگ ایثار و شهادت باید وقت بیشتری نسبت به سایر موضوعات بگذارند و با برنامه ریزی و کار کارشناسی که انجام می دهند این فرهنگ متعالی را بیش از بیش در جامعه گسترش دهند و ان را محدود به زمان و مکان نکنند.

 حضرت پور در پایان اظهار داشت: درخواست من از مسئولان اجرایی و نمایندگان مجلس شورای اسلامی این است که برنامه ریری خاصی را در این مورد داشته باشند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *