قالب وردپرس بیتستان پرنده فناوری
خانه / آخرین اخبار / بیانیه کانون‌های فرزندان شاهد در محکومیت اهانت به سردار همدانی/ لحظه‌ای از آرمان‌هایمان عقب نمی‌نشینیم

بیانیه کانون‌های فرزندان شاهد در محکومیت اهانت به سردار همدانی/ لحظه‌ای از آرمان‌هایمان عقب نمی‌نشینیم

 

۳۴ کانون و جمعیت های فرزندان شاهد در سراسر کشور با انتشار بیانیه‌ای اهانت به قهرمانان ملی را محکوم و اعلام کردند: ما فرزندان شهدا با پدر عزیزمان، حاج حسینِ نور چشممان تجدید عهد می‌کنیم و یادآور می‌شویم لحظه‌ای از آرمان‌هایی که در راهشان ایستاده‌ایم، عقب نمی‌نشینیم.

به گزارش کهف، کانون همبستگی فرزندان شاهد کشور، کانون فرزندان پیام آوران شاهد اردبیل، کانون فرزندان شاهد کرمانشاه، هیئت وارثان شاهد تبریز و مجمع فرزندان شهید استان قزوین از جمله امضاکنندگان این بیانیه هستند.

در بخشی از این بیانیه آمده است: دیگر بار جریان نفاق، نقاب از چهره افکنده و خبث طینت خود را با اهانت به شهیدان و قهرمانان ملی نمایان کرده است. جریانی که مکرر در مکرر از طرف مردم ایران طرد و به ذلت کشانده شده است؛ از تنگه مرصاد تا فتنه ۸۸ جریانی که هدفش از بین بردن عزت مسلمین و نابودی کیان ایران عزیز اسلامی‌مان است، پس از آنکه از هرتلاشی در آن فتنه‌ سبزرنگ برای خیانت به این مرز و بوم مأیوس شد، این بار کمر بسته تا تصویر شیرمردان جریان مقاومت را که عزیز دل این امت‌ هستند، منقص کند. قهرمانانی که به جنگ اهرمنانی رفتند که به اسم دین، دست خود را تا مرفق آغشته به خون مسلمانان کردند؛ عزت‌شان را پایمال و آزادی و آزادگی را سرکوب نمودند. همانا این خطی‌ است که جریان فتنه در عاشورای‌ ۸۸ دنبال کرد و هتک حرمتِ عزای مولایمان حسین کرد و البته پاسخی کوبنده از ملت گرفت و چه بیهوده تلاشی‌ است که گویی خاک بر ماه می‌پاشد.

این بیانیه می‌افزاید: کیست که نداند اگر مدافعان حرم نبودند، امروز ما در همدان و کرمانشاه با داعش مبارزه می‌کردیم! کیست که نداند اگر مدافعان حرم نبودند، سرزمین اسلام سم‌کوب جلادانی اهرمن‌خو می‌شد که به نام اسلام خون می‌ریختند و عرض و ناموس مسلمین را غارت و به اماکن متبرکه شیعه دست‌درازی می‌کردند. و چه کسی است که نداند اگر مجاهدت‌های سردار بزرگ اسلام، شهید حاج حسین همدانی نبود، کار در شامات برای مقابله با این دیوصفتان دشمن انسانیت گره می‌خورد!

در ادامه این بیانیه آمده است: جریان نفاق شخصی را هدف گرفته است که مکررا در دفاع از دین و کشور و ملتش، جان در کف دست گرفته و مشق سربازی کرده‌ است. زمانی در خرمشهر و زمانی در نبل و الزهرا. گاهی در بلندی‌های کردستان گاهی در دشت‌های حلب شهادتش را جستجو کرده است. این بار دشمن قسم‌خورده‌ ملت ایران، در خیال خام خود، خواست تا نام قهرمانی را خدشه‌دار کند که آوازه‌ی دلاوری‌هایش در گوش تاریخ پیچیده و زخم از دست‌ دادن او هنوز بر جانِ ملتی تازه است. از حماقت دشمن همین بس، که نمی‌داند مَثَل این غیورمردان مثل شیشه‌ عطری‌ است که هر تکانه‌ای، عطرش را بیش از پیش می‌پراکند و عاشقانش را مدهوش می‌کند.

ما جان بر کفان راه عزت اسلام هستیم

در بخش پایانی بیانیه آمده است: ما فرزندان شهدا با پدر عزیزمان، حاج حسینِ نور چشممان تجدید عهد می‌کنیم  و یاد آور می‌شویم که لحظه‌ای از آرمان‌هایی که در راهشان با همه‌ وجود ایستاده‌ایم، عقب نمی‌نشینیم و اجازه نخواهیم داد راهی را که پدرانمان با سر پیموده‌اند، عده‌ای بیماردل لگدمال خود کنند. پیمان خود را با امام زمان‌مان ارواحنا له الفدا و رهبرمان، حضرت امام خامنه‌ای از سر می‌گیریم که ما سلاله‌ی شهیدان، جان بر کفان راه عزت اسلام هستیم.

به تأسی از بانوی صبر و استقامت، زینب کبری سلام‌الله علیها، خطاب به دشمنان این آب و خاک می‌گوییم: هر آنچه از مکر و حیله بلدید به کار ببندید و تا می‌توانید در دشمنی بکوشید، حال آنکه نام شهیدانِ حسین از صفحه‌ افتخارات تاریخ پاک‌شدنی نیست.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *