قالب وردپرس بیتستان پرنده فناوری
خانه / آخرین اخبار / اجرای نمایش برگزیده دومین جشنواره نمایش های کوتاه خلاق ایثار

اجرای نمایش برگزیده دومین جشنواره نمایش های کوتاه خلاق ایثار

 مدیرکل امور هنری بنیاد شهید و امور ایثارگران اعلام کرد: اثر برگزیده دومین جشنواره سراسری نمایشهای کوتاه خلاق ایثار با عنوان «دشمن خدا» از ۲۰ مرداد ماه در مجموعه تئاتر شهر تهران اجرا می شود.
 به گزارش کهف شاهد، حسینعلی بیات با اشاره به لزوم توجه به تولیدات هنری فاخر و ارزشی، تلاش و کوشش هنرمندان تئاتر استانهای کشور را مورد تقدیر قرارداد و گفت: بنیاد شهید و امور ایثارگران سالانه تولیدات نمایشی ارزشمندی با موضوعات ارزشی تهیه می کند و بر همین اساس ایجاد شرایط لازم برای عرضه آثار در تهران و یا سایر استان ها می تواند در جهت رشد و ارتقای هنر متعهد و انقلابی تاثیرگذار باشد.
وی با بیان این که نمایش «دشمن خدا» مدتی قبل در جشنواره نمایش های کوتاه خلاق ایثار مورد تحسین مخاطبین و هیات داوران جشنواره قرار گرفت اظهار داشت: پس از هماهنگی با مدیریت هنرهای نمایشی و جلب نظر ریاست مجموعه تئاتر شهر، مقرر شد این نمایش در تهران برای مخاطبین در تالار پلاتو از بیستم مرداد ماه اجرا شود.
گفتنی است نویسنده و کارگردان این نمایش آقای عماد رجبلو است و این اثر از بیستم مرداد ماه همه روزه به جز شنبه ها ساعت ۱۸ در مجموعه تئاتر شهر تهران اجرا می شود.
انتهای پیام

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *