قالب وردپرس بیتستان پرنده فناوری
خانه / آخرین اخبار / ترویج فرهنگ ایثار و شهادت نوعی عبادت است

ترویج فرهنگ ایثار و شهادت نوعی عبادت است

مدیرکل دبیرخانه شورای عالی ترویج و توسعه فرهنگ ایثار و شهادت تأکید کرد: ترویج فرهنگ ایثار و شهادت برای رضای خدا و عاملی برای احیای فرهنگ دینی است و به همین دلیل ترویج این فرهنگ نوعی عبادت است.

به گزارش کهف شاهد،حجت‌الاسلام‌والمسلمین سیداحمد ابطحی در نشست مسئولان روابط عمومی بنیاد شهید و امور ایثارگران سراسر کشور در آغاز به بیان نکاتی در خصوص فعالیت‌های روابط عمومی بنیاد استان‌ها پرداخت و تأکید کرد: روابط عمومی‌های بنیاد استان‌ها موضوع مطالبه گری از دستگاه‌ها به خصوص دستگاه‌ها و سازمان‌هایی که بودجه فرهنگی دارند را در دستور کار قرار دهند.
مدیرکل دبیرخانه شورای عالی ترویج و توسعه فرهنگ ایثار و شهادت ادامه داد: همچنین روابط عمومی‌های بنیاد استان‌ها با صدا و سیمای استان‌ها تعامل داشته باشند زیرا درصدی از تولیدات صدا و سیما به حوزه ایثار و شهادت اختصاص داشته باشد.
وی در ادامه در تشریح اهداف شورای عالی ترویج فرهنگ ایثار و شهادت گفت: ترویج از خودگذشتگی و مجاهد پروری از مهمترین اهداف تشکیل شورای عالی ترویج فرهنگ ایثار و شهادت است که برای رسیدن به این هدف ضرورت دارد درک درستی از فرهنگ ایثار و شهادت داشته باشیم.
وی تأکید کرد: برای خدمت در بنیاد شهید و امور ایثارگران باید فرهنگ ایثار و شهادت را باور داشته باشیم زیرا ترویج این فرهنگ برای رضای خدا و عاملی جهت احیای فرهنگ دینی است و به همین دلیل ترویج فرهنگ ایثار و شهادت یک عبادت است.
مدیرکل دبیرخانه شورای عالی ترویج و توسعه فرهنگ ایثار و شهادت با بیان اینکه اگر به کاری باور نداشته باشیم، نتیجه نخواهد داشت، اظهار کرد: ترویج فرهنگ ایثار و شهادت اگر با اخلاص، اعتقاد و عمق جان انجام شود نتیجه خواهد داد و عمل به فرهنگ ایثار و شهادت نیز از اهمیت زیادی برخوردار است و می‌تواند الگوساز باشد.
حجت الاسلام والمسلمین ابطحی با تأکید بر اینکه کار برای ایثارگران را عبادت بدانیم، اظهار کرد: کار در بنیاد و خدمت به ایثارگران و خانواده‌های ایشان توفیقی الهی است و با این اعتقاد می‌توانیم مروج فرهنگ ایثارگری باشیم.
انتهای پیام

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *