قالب وردپرس بیتستان پرنده فناوری
خانه / آخرین اخبار / رونمایی از ۱۰ نرم‌افزار جامع شهدای شاخص نیروی هوایی ارتش

رونمایی از ۱۰ نرم‌افزار جامع شهدای شاخص نیروی هوایی ارتش

مراسم گرامیداشت سی‌امین سالگرد شهادت سرلشگر خلبان شهید عباس بابایی به همراه رونمایی از ۱۰ نرم‌افزار جامع شهدای شاخص نیروی هوایی ارتش برگزار شد.

به گزارش کهف شاهد،در این مراسم،حجت‌الاسلام والمسلمین احمد جلیل صفت،جانشین رئیس سازمان عقیدتی سیاسی ارتش با بیان اینکه ای کاش با نگاه وسیع به زندگی‌نامه شهدا نظر کنیم،گفت: ما باید با نگاه به زندگی شهدا درک کنیم که آنها چگونه زندگی کرده‌اند. شخصیت‌هایی همچون عباس بابایی بسیار مهم هستند چرا که آنها از دوران طفولیت تفکر خدایی داشته‌اند. روح بزرگ او کارهای بزرگی انجام می‌داد و همین باعث شده بود که تفکرش خدایی باشد.

وی یادآور شد:افرادی همچون عباس بابایی زندگی‌شان به عنوان الگوی زندگی حقیقی انسانی که خلیفه خداوند است باید در نظر گرفته شود. از سوی دیگر نسل امروز ما و نسل آب‌پوش نیروی هوایی عموماً به وجود چنین شخصیت بزرگ و تأثیرگذاری افتخار می‌کنند. شهید بابایی الگوی تواضع، فروتنی و اخلاق بود. او به همه چیز پشت پا زد و در قربانگاه حقیقی قربانی شد.

حجت الاسلام جلیل صفت با اشاره به اینکه هواپیمای شهید بابابی همواره در عملیات‌های مختلف دشمن را قلع و قمع می‌کرد،‌گفت: او در این عملیات‌ها از آتش پرحجم دشمن و پدافند آنها عبور می‌کرد و به ایفای مسئولیت خود می‌پرداخت. ما نیز باید به گونه‌ای کار کنیم که اگر روزی شهدا از ما در روز قیامت سوال پرسیدند که چه کرده‌اید به آنها بگوییم ما مانند شما لیاقت شهادت نداشتیم اما از سنگر شما که دفاع از ولایت فقیه، عزت، آبرو و جامعه بود دفاع کردیم.

جانشین رئیس سازمان عقیدتی سیاسی ارتش در پایان سخنانش بیان کرد: هشت سال دفاع مقدس را با دست‌های خالی جنگیده‌ایم. امروز نیز دشمنان در مقابل ولایت فقیه زانو زده‌اند. مردم ما، مردم سال ۶۰ نیستند. آنها افرادی هستند که در سال ۹۶ پاسدار خون شهدا هستند و به آنها افتخار می‌کنند.

در پایان این مراسم از نرم‌افزار جامع شهدای شاخص نیروی هوایی ارتش از جمله شهیدان عباس بابایی، عباس دوران، حسین خلعتبری، حسین لشکری، علیر ضا یاسینی، اقبالی دوگاهه، جواد فکوری، محمود خضرایی، مصطفی اردستانی و منصور ستاری رونمایی شد.

انتهای پیام

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *