قالب وردپرس بیتستان پرنده فناوری
خانه / آخرین اخبار / پرداخت ۵۵۸۲ میلیارد تومان از دیون و مطالبات ایثارگران

پرداخت ۵۵۸۲ میلیارد تومان از دیون و مطالبات ایثارگران

رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران گفت: ۳ میلیون و ۳۳۰ هزار جمعیت تحت پوشش این سازمان قرار دارد.

به گزارش کهف شاهد،حجت‌الاسلام شهیدی در مراسم افتتاح مجتمع فرهنگی ایثارگران استان لرستان اظهار کرد:تا سال ۹۰ حدود ۵۵۸۲ میلیارد تومان دیون و مطالبات ایثارگران بوده که پرداخت شده است و تا سال ۹۴ به روز شده‌اند،تنها معوقات سال گذشته مانده که در تلاشیم که پرداخت شوند.

رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران از بدهکاری بیش از ۱۷۰۰ میلیارد تومانی بنیاد شهید به بیمه خبر داد و افزود: همچنین رقم بالایی را به دانشگاه آزاد در رابطه با شهریه فرزندان خانواده‌های ایثارگران بدهکاریم.

شهیدی  با بیان اینکه ۳ میلیون و ۳۳۰ هزار جمعیت زیر پوشش این سازمان است، گفت: اداره یک بنیاد با این معیت و حجم تنها نیاز به دعا دارد. در جامعه‌ای هستیم که عده‌ای مخالف هستند و امروز جامعه ایثارگری پرمشکل‌ترین افراد هستند.

وی گفت: تمام سعی ما این است که تا حد توان مشکلات آنان را  مرتفع کنیم و حال ۲۵ میلیارد تومان هزینه این مجتمع در استان شده و تنها قسمت هتلینگ آن باقی مانده است.

شهیدی اظهارکرد:جانبازان از کمبودها نمی‌نالند و تاکیدمان این است که به آنان سخت نگذرد و بنیاد تا جایی که توانسته این کار را انجام داده است.

مراد روشنی مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران لرستان نیز در این مراسم گفت: بر اساس قانون ۶۳ ماده جامع شورای ترویج و ایثار در دولت یازدهم فعال شده و با همت استاندار شش جلسه تاکنون برگزار شده است. همچنین صد مصوبه گذرانده و اجرایی شده است.

وی با اشاره به پروژه رفاهی ایثارگران نیز گفت: تا به حال حدود ۲۴.۵ میلیارد تومان هزینه آن شده و برای به اتمام رسیدن به  حدود ۶.۵ میلیارد تومان دیگر نیاز دارد که امیدوارم مسئولین استانی در این راستا همکاری لازم را داشته باشند.

انتهای پیام

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *