قالب وردپرس بیتستان پرنده فناوری
خانه / آخرین اخبار / ۳۰۰۰ برگ سند از شهدای اطلاعات و عملیات سه استان جمع‌آوری شد/رونمایی از ۱۴ جلد کتاب

۳۰۰۰ برگ سند از شهدای اطلاعات و عملیات سه استان جمع‌آوری شد/رونمایی از ۱۴ جلد کتاب

اولین یادواره شهدای اطلاعات و عملیات قرارگاه عملیاتی نجف اشرف سپاه پاسداران-ویژه استان‌های کرمانشاه، همدان و ایلام- در کرمانشاه برگزار شد.

 به گزارش کهف شاهد، سردار محمدنظر عظیمی فرمانده قرارگاه نجف اشرف در این یادواره  که امروز (چهارم مرداد) در تالار انتظار کرمانشاه برگزار شد، اظهار کرد: در سه استان کرمانشاه، همدان و ایلام ۲۶۵ شهید اطلاعات و عملیات داریم که ۱۱۹ شهید آن از استان همدان، ۹۲ شهید از استان کرمانشاه و ۵۴ شهید از استان ایلام تقدیم اسلام و انقلاب شده‌اند.

عظیمی اضافه کرد: ۵۷ شهید اطلاعات و عملیات اعزامی از سراسر کشور در محدوده قرارگاه منطقه‌ای نجف اشرف به مقام شهادت نائل آمده‌اند.

فرمانده قرارگاه منطقه‌ای نجف اشرف در ادامه با اشاره به تشکیل کمیته‌های متعدد برای برگزاری مطلوب این یادواره، اظهار کرد: برای برگزاری این یادواره از توانمندی سه استان کرمانشاه، همدان و ایلام استفاده شده  و بیش از ۳۰۰۰ برگ سند مختلف در مورد زندگینامه شهدای این سه استان جمع‌آوری شده است.

عظیمی در ادامه با اشاره به برنامه‌ریزی برای تالیف ۲۳ جلد کتاب افزود: ۱۴ جلد از این کتابها چاپ دیجیتالی شده که امروز رونمایی می‌شود و باقی کتاب‌ها نیز در مدت زمانی کوتاه آماده خواهند شد. برنامه داریم کار تالیف این کتابها را کماکان ادامه دهیم چون ثبت و ضبط گنجینه شهدا برای انتقال فرهنگ ایثار و شهادت به نسل‌های آتی اهمیت دارد.

وی با اشاره در برنامه بودن تولید فیلم در مورد شهدای اطلاعات عملیات اظهار کرد: در تلاشیم تا کار تولید فیلم در مورد شهدا را ادامه دهیم. در حال حاضر دو  فیلم سینمایی در حال تولید است که یکی از آنها با نام “چشمان بمو” در مورد شهید زنگنه از شهدای اطلاعات عملیات و دیگری هم در مورد زندگی یکی دیگر از شهدا است‌.

در این یادواره از ۱۴ جلد کتاب تالیف شده در حوزه دفاع مقدس رونمایی و از خانواده شهدا نیز تجلیل شد.

این یادواره با حضور امیر سرتیپ موسوی جانشین ستاد کل نیروهای مسلح، نمایندگان ولی فقیه در استان‌های ایلام و کرمانشاه و جمعی از فرماندهان سپاه استان‌های کرمانشاه، همدان، ایلام و خانواده‌های شهدا برگزار شد.

انتهای پیام

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *