قالب وردپرس بیتستان پرنده فناوری
خانه / آخرین اخبار / اعتراض به تخریب گلستان شهدای اصفهان از زبان طراحان

اعتراض به تخریب گلستان شهدای اصفهان از زبان طراحان

به گزارش کهف شاهد؛ در روزهای گذشته اصفهان با عطر و یاد شهدا آمیخته شده است. اما این روزها یک اتفاق نا میمون نیز در دیار شهدا در حال رخ دادن است. طرحی که نام ساماندهی گلستان شهدای این شهر نام گرفته و در عمل به اتفاق دیگری پایان می یابد. اما در اعتراض به این اتفاق حرکتی اعتراضی در گلستان شهدا توسط جمعی از جوانان، طراحان و گرافیست ها انجام شد.

مشکل از آنجا ناشی می شود که ساماندهی گلزار شهداء توسط بنیاد شهید با صرف هزینه های هنگفت انجام می شود. درحالیکه خانواده شهداء ، در طی این سال ها به شیوه های مختلف اعتراض و مخالفت خود را به نحوه یکسان سازی بنیاد شهید ابراز داشته اند.

 

DSC_3281 DSC_3282 DSC_3290 DSC_3320 DSC_3322 DSC_3328 DSC_3338 photo_۲۰۱۷-۰۷-۲۰_۱۹-۰۲-۰۹ photo_۲۰۱۷-۰۷-۲۰_۱۹-۰۲-۵۰ photo_۲۰۱۷-۰۷-۲۰_۲۰-۳۳-۰۵ photo_۲۰۱۷-۰۷-۲۰_۲۲-۲۷-۱۱ photo_۲۰۱۷-۰۷-۲۰_۲۲-۲۷-۴۴ photo_۲۰۱۷-۰۷-۲۱_۰۰-۰۹-۱۶ photo_۲۰۱۷-۰۷-۲۱_۰۰-۱۰-۰۸ photo_۲۰۱۷-۰۷-۲۱_۰۰-۵۵-۰۳ photo_۲۰۱۷-۰۷-۲۱_۰۰-۵۷-۰۸ photo_۲۰۱۷-۰۷-۲۱_۱۰-۵۶-۴۵ photo_۲۰۱۷-۰۷-۲۱_۱۰-۵۶-۵۰ photo_۲۰۱۷-۰۷-۲۱_۱۱-۴۵-۲۱ photo_۲۰۱۷-۰۷-۲۱_۱۱-۴۸-۲۷ photo_۲۰۱۷-۰۷-۲۱_۱۱-۵۰-۵۳ photo_۲۰۱۷-۰۷-۲۱_۱۱-۵۱-۲۸ photo_۲۰۱۷-۰۷-۲۱_۱۱-۵۱-۵۲ photo_۲۰۱۷-۰۷-۲۱_۱۱-۵۲-۱۱ photo_۲۰۱۷-۰۷-۲۱_۱۱-۵۳-۰۲ photo_۲۰۱۷-۰۷-۲۱_۱۱-۵۴-۴۳

انتهای پیام

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *