قالب وردپرس بیتستان پرنده فناوری
خانه / آخرین اخبار / کسب دان قهرمانی تکواندو کوکی وان از کره جنوبی توسط پیمان حاتمی فرزند شهید سعید حاتمی

کسب دان قهرمانی تکواندو کوکی وان از کره جنوبی توسط پیمان حاتمی فرزند شهید سعید حاتمی

به گزارش کهف شاهد؛ پیمان حاتمی فرزند شهید سعید حاتمی تکواندو کار ارومیه ای در گفتگو با کهف شاهد گفت:

کره جنوبی که صاحب سازمان جهانی کوکی وان هست هر چند سال یک بار، در یک کشور که فعالیت تکواندو در آن رشد داشته، آزمونی را برگزار می کند و از مربیان و قهرمانان ملی برای شرکت در این آزمون دعوت به عمل می آورد، مربیان تکواندوکار با قبول شدن در این آزمون، عضو سازمان بین المللی کوکی وان می شوند و به نوعی جهانی می شوند، در واقع دان های ملی وی تبدیل به دان بین المللی می شود و در سراسر دنیا دارای اعتبار خاصی می شود.

پیمان حاتمی نیز بعنوان قهرمان ملی و مربی تکواندو اجازه شرکت در آزمون را یافت و بعد از یک هفته اردو در سازمان جهانی تکواندو و شرکت در این آزمون و مسابقه با همه شرکت کننده ها، موفق به اخذ این دان جهانی شد و به موجب این موفقیت، حکم دان جهانی کوکی وان از کشور کره جنوبی به پیمان حاتمی تقدیم گردید.

حاتمی در خصوص سطح مسابقات اظهار داشت: مسابقات واقعا در سطح خوب و عالی برگزار شد و آزمون توسط اساتید و پرفسورهای تکواندو کره جنوبی گرفته شد که از حساسیت خاصی برخوردار بود و از تمامی کسانی که در کسب این موفقیت، اینجانب را حمایت و همراهی نمودند تقدیر تشکر می کنم.

این فرزند شهید در معرفی خود خاطر نشان کرد: با توجه به این که من تک فرزند شهید هستم، مادرم در تمام مراحل زندگی ام جای پدرم را برایم پر کرد و من همیشه خودم را مدیون زحمات مادرم می دانم.

وی تصریح کرد: من برای مادر خودم و تمامی مادران سرزمینم از خداوند منان سلامتی و طول عمر خواستارم و از همه جوانان مخصوصا جوانان شهرمان دعوت میکنم به ورزش روی بیاورند تا با ورزش کردن و توکل به خدا و با احترام به پدر و مادر، در تمامی مراحل زندگی مخصوصا درس و زندگی مشترک موفق باشند.

 

انتهای پیام

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *