قالب وردپرس بیتستان پرنده فناوری
خانه / آخرین اخبار / شهیدی که رتبه اول کنکور تجربی شد

شهیدی که رتبه اول کنکور تجربی شد

«احمدرضا احدی» سال ۶۴ در کنکور سراسری تجربی رتبه اول را کسب کرد و در رشته پزشکی در دانشگاه شهید بهشتی تهران پذیرفته شد و در آنجا به ادامه تحصیل پرداخت.

به گزارش کهف شاهد ، کتاب «بگو ببارد باران» مستندی روایی از زندگی شهید «احمدرضا احدی» دانشجوی پزشکی دانشگاه شهید بهشتی است که به قلم «مرضیه نظرلو» در ۱۲۰ صفحه توسط «نشر نارگل» به چاپ رسیده است. از این اثر همزمان با سالروز اجرای عملیات رمضان در شهر ملایر از توابع استان همدان رونمایی شد.

شهید «احمدرضا احدی» در رشته علوم تجربی تحصیل کرد و در سال ۶۳ موفق به کسب دیپلم شد. او در سال ۶۴ در کنکور سراسری تجربی رتبه اول را کسب کرد و در رشته پزشکی در دانشگاه شهید بهشتی تهران پذیرفته شد و در آنجا به ادامه تحصیل پرداخت.

احمدرضا نخستین‌بار در سال ۶۱ به جبهه رفت و در عملیات رمضان شرکت کرد و در همین عملیات مجروح شد. سرانجام در شب ۱۲ بهمن ماه سال ۶۵ به شهادت رسید و پیکرش در زادگاه خود یعنی شهر ملایر خاکسپاری شد.

در فرازی از وصیت این شهید آمده است: «بسم الله الرحمن الرحیم، فقط نگذارید حرف امام به زمین بماند همین؛ حدود یک ماه روزه قرض دارم، برایم بگیرید و برایم از همگی حلالیت بخواهید، والسلام، کوچکترین سرباز امام زمان(عج)، احمدرضا احدی»

انتهای پیام

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *