قالب وردپرس بیتستان پرنده فناوری
خانه / آخرین اخبار / آغاز فعالیت سامانه مهمانی و انتقال دانشجویان شاهد و ایثارگر

آغاز فعالیت سامانه مهمانی و انتقال دانشجویان شاهد و ایثارگر

اداره کل آموزش بنیاد شهید و امور ایثارگران طی اطلاعیه ای از آغاز فعالیت سامانه مهمانی و انتقال دانشجویان شاهد و ایثارگر ورودی‌های قدیم تحت پوشش وزارت علوم و تحقیقات و فناوری خبر داد.
به گزارش کهف شاهد،سامانه مهمانی و انتقال دانشجویان شاهد وایثارگر ورودی قدیم تحت پوشش وزارت علوم، تحقیقات و فناوری به منظور تسریع و تسهیل در روند رسیدگی به تقاضای دانشجویان از تاریخ ۲۴ تیرماه الی ۲۰ مردادماه فعال خواهد بود. لذا تمام متقاضیان واجد شرایط می توانند در زمان یاد شده از طریق سایت اداره کل امور دانشجویان شاهد و ایثارگر وزارت علوم به نشانی portal.saorg.ir مراجعه و درخواست خود را ثبت کنند.
اداره کل آموزش بنیاد در ادامه این اطلاعیه یادآور شد: نقل و انتقال دانشجویان ورودی جدید پس از اعلام نتایج آزمون سراسری فعال و آماده ثبت درخواست متقاضیان انتقال خواهد بود.
در پایان این اطلاعیه آمده است: برابر ماده ۶۲ قانون جامع خدمات رسانی به ایثارگران، دانشگاه ها و موسسات آموزش عالی دولتی، دانشگاه آزاد اسلامی و مراکز آموزش عالی غیرانتفاعی موظف هستند با رعایت مقطع تحصیلی و نوع موسسه نسبت به انتقال دانشجویان و پذیرفته شدگان، آزادگان، جانبازان ۲۵ درصد و بالاتر و همسر و فرزندان آنان و دانشجویان شاهد به دانشگاه یا موسسات آموزش عالی محل سکونت خانواده آنان و یا نزدیک ترین محل برای یک بار اقدام کنند.

انتهای پیام

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *