قالب وردپرس بیتستان پرنده فناوری
خانه / آخرین اخبار / نامه شورای عالی انجمن‌های ایثارگران به رئیس جمهور

نامه شورای عالی انجمن‌های ایثارگران به رئیس جمهور

به گزارش کهف شاهد،حسین اسرافیلی رئیس شورای عالی انجمن‌های جانبازان نامه‌ای خطاب به حجت الاسلام حسن روحانی رئیس جمهور صادر کرد.متن این نامه به شرح زیر است:

اعلام شاخص های لازم برای انتصاب رئیس آینده بنیاد شهید و امور ایثارگران

جناب حجۀ الاسلام و المسلمین دکتر روحانی

ریاست محترم جمهوری اسلامی ایران

با سلام و احترام به استحضار می رساند انقلاب اسلامی نعمتی گرانمایه است که تحت رهنمودهای حضرت امام (ره)، ‌خداوند منان به ما هدیه کرده است. بخش عظیمی از بانیان و حافظان این نهضت شگفت انگیز قرن ایثارگران سرافراز و ادامه دهندگان این مسیر نورانی، شهیدان و رزمندگان مدافع حرم می باشند که لزوم عنایت ویژه به آنان از توصیه های مکرر بنیانگذار جمهوری اسلامی حضرت امام (ره) و مقام معظم رهبری است.

بنیاد شهید و امور ایثارگران به دلیل تنوع و تعدد وظایف و مسئولیتها در برابر جامعه ایثارگری تشکیلات و ساختاری فراتر از یک وزراتخانه است و ضرورت اداره این نهاد  عریض و طویل به دلیل حساسیت آن توسط فردی متدین، متعهد، مدیر، مدبر، لایق و خوشنام را دوچندان می کند.

     تجربه تلخ گماردن مدیران ضعیف در بنیاد طی دوره قبلی ریاست جمهوری و در چهار سال اخیر بر این نهاد مقدس یکی از چالشهای پیش روی نظام و جامعه ایثارگری بوده است که بی توجهی به آن می تواند تبعات ناگواری داشته باشد. لهذا شورای عالی انجمن های ایثارگران، متشکل از چندین تشکل ثبت شده رسمی کشوری، ‌به منظور مشاوره و همفکری با ریاست محترم جمهور لازم می داند شاخص های لازم برای انتصاب رئیس آینده بنیاد شهید و امور ایثارگران را به استحضار برساند تا در این راستا به وظیفه خود در همیاری دولت عمل کرده باشد. امید است با انتصاب شایسته در تحقق حقوق قانونی ایثارگران و مطالبات به حق آنان مؤید و موفق باشید.

  1. معتقد به ترویج فرهنگ ایثار و شهادت در جامعه.
  2. مدیر، مدبر، جوان و با سابقه مدیریت کلان و موفق‌.
  3. حتی الامکان عضو جامعه ایثارگری.
  4. داشتن برنامه جامع مدون برای اصلاح ساختار بنیاد شهید و امور ایثارگران.
  5. دارای وجاهت و خوشنام بودن در جامعه ایثارگری.
  6. توانمندی در ایجاد ارتباط با سایر نهادها، سازمان ها، وزارت خانه‌ها در جهت تحقق اهداف جامعه ایثارگری.
  7. اعتقاد بر تعامل با انجمن های رسمی ایثارگران.

شورای عالی انجمن های ایثارگران

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *