قالب وردپرس بیتستان پرنده فناوری
خانه / آخرین اخبار / برگزاری کنگره شهدا مقدمه حفظ دستاوردها و آثار ارزشمند شهیدان است

برگزاری کنگره شهدا مقدمه حفظ دستاوردها و آثار ارزشمند شهیدان است

مسئول کنگره ۵۴۰۰ شهید استان کردستان با بیان اینکه فرهنگ شهادت برترین و برنده‌ترین سلاح است، گفت: برگزاری کنگره شهدا مقدمه حفظ دستاوردها و آثار ارزشمند شهیدان است.

به گزارش کهف شاهد، ابراهیم حسینی امروز(۱۲ تیر) در جلسه بررسی ارائه راهکارها جهت انجام تبلیغات سازنده و فضاسازی مناسب سطح شهر در ایام برگزاری نخستین کنگره ۵۴۰۰ شهید استان، اظهار کرد: دوران هشت سال دفاع مقدس دوران طلایی برای تاریخ انقلاب اسلامی بود چرا که دستاوردهای بسیار ارزشمندی نصیب انقلاب اسلامی شد.

وی افزود: یکی از مهمترین دستاوردهای هشت سال دفاع مقدس تولد یک تفکر دفاعی و یک مکتب دفاعی برای انقلاب اسلامی بود.

مسئول کنگره ۵۴۰۰ شهید استان کردستان عنوان کرد: قبل از انقلاب جنگ‌های زیادی بر کشورمان تحمیل شد و به واسطه نداشتن برنامه‌ای منسجم هر بار بخشی از خاک ایران در اختیار دشمنان و بیگانگان قرار می‌گرفت. در سایه انقلاب اسلامی و با رشادت‌های جوانان این مرز و بوم در هشت سال دفاع مقدس نه تنها یک وجب از خاک این کشور به دست بیگانگان نیفتاد بلکه دشمنان ما مجبور به مذاکره و مجبور به قبول خواسته‌های ما شدند و برگزاری کنگره شهیدان فرصت مناسبی است تا بخشی از آثار ماندگار شهیدان در معرض دید شهروندان بخصوص نسل جوان قرار گیرد.

وی به برگزاری ارزشمند کنگره ۱۰۰۰ شهید پیشمرگ مسلمان کُرد اشاره کرد و افزود: نصب المان شهیدان پیشمرگ مسلمان کُرد در شهرهای استان یکی از اقدامات موثر در جهت معرفی کسانی بود که در آرامش و امنیت این استان و کشور نقش مهمی داشتند.

وی  اعلام کرد: کمیته فضاسازی و تبلیغات کنگره ۵۴۰۰ شهیدان استان یکی از کمیته‌های حساس و پرکار این کنگره است چرا که باید تمامی عمکرد و کار دیگر کنگره‌ها توسط کمیته تبلیغات بیان شود.

مسئول کنگره ۵۴۰۰ شهید استان کردستان تاکید کرد: شهرداری‌ها باید با عقلانیت و نگاه‌های فرهنگی فضای سطح شهرها و روستا را جهت معرفی هرچه بهتر شهیدان این استان و برگزاری هر چه بهتر کنگره ۵۴۰۰ شهید استان کردستان مهیا کنند.

وی اظهار کرد: تهیه تیزرهای تبلیغی در خصوص ترویج فرهنگ ایثار و شهادت، استفاده از بیلبوردهای تبلیغاتی، برپایی نمایشگاه با موضوع ایثار و شهادت در مناسبت‌های مختلف ملی و مذهبی، نصب المان و تندیس شهیدان در ورودی‌های شهرها و افتتاح طرح‌های عمرانی و خدماتی در سطح شهر با نام کنگره ۵۴۰۰ شهیدان از جمله برنامه‌های است که شهرداری‌ها و دیگر نهادهای دولتی و غیر دولتی می‌توانند در راستای اجرای بهتر این کنگره در دستور کار خود قرار دهند.

حسینی خاطرنشان کرد: عملکرد کمیته فضاسازی و تبلیغات کنگره ۵۴۰۰ شهید استان باید به نوعی باشد که تمام مردم استان و مسافران در جریان برگزاری این کنگره عظیم و ارزشمند قرار گیرند.

انتهای پیام

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *