قالب وردپرس بیتستان پرنده فناوری
خانه / آخرین اخبار / در سال۹۵ صندوق قرض الحسنه شاهد ۱۳۰ هزار فقره وام به ارزش بیش از ۱۴۰۰ میلیارد ریال پرداخت نموده است

در سال۹۵ صندوق قرض الحسنه شاهد ۱۳۰ هزار فقره وام به ارزش بیش از ۱۴۰۰ میلیارد ریال پرداخت نموده است

به گزارش کهف شاهد، سردار انصاری در مجمع سالیانه صندوق قرض‌الحسنه شاهد که با حضور اعضای هیئت امناء، هیئت‌مدیره و نمایندگان موسسه حسابرسی مفید راهبر برگزار شد، اظهار داشت: با توجه به اظهارنظر مطلوب از سوی موسسه مفید راهبر پیرامون عملکرد صندوق در سال ۱۳۹۵، از مدیرعامل، هیئت‌مدیره و مدیران و کارکنان این صندوق تشکر می‌کنم که توانستند ارزیابی مطلوب را دریافت کنند، ضمن آنکه عملکرد صندوق از نظر ریالی ۱۶ درصد بیشتر از هدف‌گذاری سال ۱۳۹۵ در اعطای تسهیلات به خانواده ایثارگران است.

وی افزود: صندوق قرض‌الحسنه شاهد در سال ۱۳۹۵ با پرداخت ۱۳۰ هزار فقره وام به ارزش بیش از ۱۴۰۰ میلیارد ریال موفق به ثبت رکورد در حوزه پرداخت تسهیلات در طول ۲۰ سال فعالیت خود شده و فقط ۶۶ درصد فعالیت صندوق از نظر ریالی طول ۵ سال گذشته بوده است که نشان از عملکرد موفق صندوق در این دوره بود که ان شاءالله رضایت جامعه ایثارگری را جلب کرده است.

سردار انصاری در پایان گفت: خانواده‌های شهدای جدید و شهدای حوادث اخیر شامل شهدای مدافع حرم، شهدای ترور، شهدای منا، شهدای مقابله با اشرار و تروریست‌ها برابر روال موجود با دریافت اولین حقوق از بنیاد به عضویت صندوق قرض‌الحسنه شاهد درآمده و می‌توانند از خدمات این صندوق بهره‌مند شوند.

در این جلسه عملکرد صندوق در سال ۱۳۹۵ مورد ارزیابی قرار گرفت و با اعلام حسابرس قانونی، صندوق قرض‌الحسنه شاهد برای سومین سال متوالی موفق به اخذ وضعیت مطلوب شد.

لازم به ذکر است، به دلیل ضوابط و محدودیت ها ایجاد شده از سوی بنیاد شهید، تعداد اندکی از فرزندان شهداء امکان استفاده از تسهیلات این صندوق را دارند.

انتهای پیام

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *