قالب وردپرس بیتستان پرنده فناوری
خانه / آخرین اخبار / استقبال بازدیدکنندگان نمایشگاه کتاب از کتاب‌های «شوق وصال» و «شهروند آسمان»

استقبال بازدیدکنندگان نمایشگاه کتاب از کتاب‌های «شوق وصال» و «شهروند آسمان»

دو کتاب «شهروند آسمان» و « شوق وصال» پرفروش‌ترین کتاب‌های نشر موزه دفاع مقدس تهران در سی‌امین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران بوده است.

به گزارش کهف شاهد ،کتاب « شوق وصال» مجموعه‌ای از عکس‌های سردار سرلشکر دکتر سیدیحیی صفوی دستیار و مشاور عالی فرمانده معظم کل قوا از دوران جنگ تحمیلی است که حاشیه‌نگاری شده و با زبان تصویر چهره شهدای والامقام و بسیجیان و رزمندگان دریادل دوران دفاع مقدس را به نمایش می‌گذارد.

کتاب «شهروند آسمان» مجموعه خاطرات امیر خلبان محمود انصاری است که به کوشش فاطمه دهقان نیری در ۱۵ فصل و ۵۳۵ صفحه گردآوری و تدوین شده است.

این کتاب سعی دارد تصویری از زمینه‌های رشد و روند فعالیت‌هایی که یک خلبان در طول سال‌های خدمت به کشورش پشت سر گذاشته و همچنین تصویری هر چند کوچک اما حقیقی از رشادت‌ها و جانفشانی‌های تیز پروازان نیروی هوایی جمهوری اسلامی ایران در طول هشت سال دفاع مقدس را در ذهن خواننده ترسیم کند.

نشر موزه برای سومین سال پیاپی و با ارائه ۶۳ عنوان کتاب در حوزه دفاع مقدس و فرهنگ پایداری در نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران حضور یافته است و آثار خود را با ۲۰ درصد تخفیف عرضه می کند.

انتهای پیام

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *