قالب وردپرس بیتستان پرنده فناوری
خانه / اخبار ایثار / برای پیروزی انقلاب اسلامی نباید از هیچ کمکی دریغ کرد

برای پیروزی انقلاب اسلامی نباید از هیچ کمکی دریغ کرد

شهید منصور عابدی در نامه‌ای به همسرش می‌نویسد: انقلاب اسلامی اکنون در زمان و مکانی واقع شده است که برای پیروزی آن نباید از هیچ کمکی دریغ کرد و باید برای آن طبق وظیفه‌ای که داریم و خدا از ما خواسته کوشش کنیم.

به گزارش کهف شاهد،از یزد، سردار شهید «منصور عابدی»، از نیروهای سپاه و از بنیانگذاران تیپ ۱۸ الغدیر یزد است، که در عملیات نصر ۷ پس از گذراندن مسئولیت‌های مختلف به مقام والای شهادت نائل شد.
منصور  فرزند عباس در آبان‌ماه سال ۱۳۳۸ در یزد متولد شد. وی دوره  ابتدایی را در دبستان شاه ولی سپری کرد و مدرک دیپلم علوم تجربی را از دبیرستان ایرانشهر گرفت. از وی فرزندی به نام محمد به یادگار مانده است.

منصور در ایامی که جانانه از مهین اسلامی دفاع می‌کرد؛ گاه گاه یاد خانواده‌اش او را هوایی می‌کرد، کاغذ و خودکاری بر می‌داشت و چند خطی می‌نگاشت.

یکی از نامه‌های او به همسرش را با هم مرور می‌کنیم…

حضور همسر گرامی، سلام علیکم

با دورد و سلام بر رهروان را ه طریقت، بزرگان دین، بر زنان و مردانی که در هر لباس و مکانی، هر کمکی از دستشان بر آید انجام می‌دهند. امیدوارم حالت خوب باشد و زندگی خرمی داشته باشی. چنانچه از حال اینجانب خواسته باشی، شکر خدا سالم و تندرست هستم و به امید اجر و ثواب در کنار رزمندگان به حالشان نظر می‌کنم.

همسر گرامی؛ من و تو می‌دانیم که انقلاب اسلامی که همان اسلام است اکنون در زمان و مکانی واقع شده است که برای پیروزی آن نباید از هیچ کمکی دریغ کرد. باید به دیگران بفهمانیم که اسلام قربانیان بزرگی از آغاز تاکنون داده و راحت به دست ما نرسیده و باید برای آن طبق وظیفه‌ای که داریم و خدا از ما خواسته کوشش کنیم. سستی ما در این زمان باعث می‌شود تا در روز قیامت مورد مؤاخذه و بازخواست خدا قرار گیریم و آن وقت است که پاسخی برای گفتن نداریم.
زیاد صحبت کردم، امیدوارم که سرت را به درد نیاورده باشم و کسل نشده باشی. حال محمد که انشاءالله خوب است، باید مرتب شیر بخورد تا رزمنده‌ای شود که بر دشمنان بخروشد. دیگر عرضی ندارم جز سلامتی شما.

ضمناً سلام مرا به حاج عبدالصمد برسانید و بگویید از اینکه نتوانستم خداحافظی کنم ببخشند، انشاءالله که حالشان خوب است و خوش و خرسند مشغول زندگی هستند.

اگر خبر تازه‌ای بود برایم بنویسید تا بدانم. اکر نتوانستم تلفن بزنم نامه می‌نویسم. دعا کنید رزمندگان اسلام پیروز شوند.

منصور عابدی (اهواز)

انتهای پیام

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *