قالب وردپرس بیتستان پرنده فناوری
خانه / آخرین اخبار / سردار خضرایی: باید قهرمان دفاع مقدس را به جامعه معرفی کنیم

سردار خضرایی: باید قهرمان دفاع مقدس را به جامعه معرفی کنیم

مدیرعامل موزه انقلاب اسلامی و دفاع مقدس گفت: این مجموعه با در اختیار داشتن فضای مناسب می‌تواند ارزش‌های انقلاب اسلامی  و دفاع مقدس رابا رویکردهای مختلف به جامعه معرفی کند.

به گزارش کهف شاهد، سردار جواد خضرایی در آیین  افتتاحیه تالار دستاوردهای هسته‌ای جمهوری اسلامی ایران در باغ موزه انقلاب اسلامی و دفاع مقدس بیان کرد: با توجه به فضا و امکانات مناسبی که این مجموعه در اختیار دارد می‌توانیم موضوعات مختلف پیرامون انقلاب اسلامی و دفاع مقدس را با رویکردهای متفاوت و حجمی بیان و ارائه کنیم.

وی افزود: قریب به ۳۰ سال پیش جوانان ما برای حفظ دستاوردهایمان از جان خود گذشتند و در این راستا ۲۴۰ هزار شهید را در مقابله با دشمنان و پیشرفت کشور تقدیم کردیم. ما باید این عزیزان را به جامعه معرفی کنیم چرا که آنها خالق حماسه‌های بسیاری بوده‌اند. در بسیاری از کشورها در رابطه با پایداری خودشان متوسل به جعل حماسه می‌شوند. این در حالی است که ما همچنان قهرمانان ناشناخته فراوانی داریم. ما اعتقاد داریم تمام جنگ‌های دنیا مخرب و غیراخلاقی بوده‌است اما دفاع مقدس باعث رشد اخلاق و خلق ارزش‌های انسانی و الهی بسیاری بوده است که هر کدام از آنها در زمان‌های مختلف می‌تواند نیازهای تربیتی ما را جواب بدهد و من از این مسئله که متولیان فرهنگی ما نتوانسته‌اند آن را به جامعه منتقل کنند متاسف و گله‌مند هستم. امیدوارم این الگوها روزی به جوانان معرفی شوند.

سردار خضرایی با اشاره به همکاری سازمان انرژی اتمی یادآور شد: باید از دکتر صالحی که دلسوزانه در این حوزه تلاش دارند تشکر کنم. امیدوارم که ما بتوانیم با توجه به امکاناتی که در اختیار داریم دستاوردهای هسته‌ای و دانشمندان خودمان را به جامعه معرفی کنیم.

وی خاطرنشان کرد: با عنایت مقام معظم رهبری باغ موزه دفاع  مقدس و فرهنگ پایداری به دلیل کارآمدی و توانمندی که داشته است به موزه انقلاب اسلامی و دفاع مقدس  در بعد ملی تبدیل شد که تحت مدیریت ستاد کل نیروهای مسلح فعالیت دارد.

انتهای پیام

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *