قالب وردپرس بیتستان پرنده فناوری
خانه / آخرین اخبار / بیانیه خانواده شهدای خوزستانی: هیچ‌گاه درخواست رایگان شدن برق را نکرده‌ایم! / استاندار عذرخواهی کند

بیانیه خانواده شهدای خوزستانی: هیچ‌گاه درخواست رایگان شدن برق را نکرده‌ایم! / استاندار عذرخواهی کند

به گزارش کهف شاهد،در پی اعلام خبر رایگان شدن بهای برق مصرفی بهمن‌ماه سال گذشته در این استان و نسبت دادن این مسأله به درخواست خانواده شهدا و جانبازان خوزستان توسط استاندار که شب گذشته در سیمای خوزستان مطرح شد، جمعی از این خانواده‌ها در نامه‌ای سرگشاده، خطاب به استاندار خوزستان خواستار روشن شدن این موضوع شدند:
شنیده ایم اخیراً و در آستانه انتخابات ریاست جمهوری، اقدام به ظاهر تبلیغاتی «رایگان شدن قبوض برق مصرفی مردم خوزستان در بهمن ماه ۹۵» را منتسب به درخواست خانواده شهدا و جانبازان عنوان کرده‌اید.
خاندان شهیدان همان‌گونه که در مقاطع مختلف تاریخی ثابت کرده‌اند، با بذل جان و مال در اعتلای اسلام و انقلاب اسلامی راسخ بوده و هستند و از ورود در هرگونه بازی سیاسی و انتساب به هر حزب و جناحی جز خط مستقیم ولایت فقیه مبرا هستند.
ارائه تصویر طلبکارانه و گداصفتانه از خانواده‌های ایثارگران، سالهاست که در دستور کار دشمن خارجی و ایادی داخلی آن قرار دارد؛ لیکن بسیار متأسفیم که اکنون برخی مقامات رسمی نظام نیز در دام این پروژه قدیمی افتاده‌اند.
مشکلات خوزستان که از دیرباز در نگاه مدیران اشرافی جایگاهی نداشته است؛ هیچ‌گاه از نگاه نافذ و بصیرت بالای خانواده شهدا و ایثارگران پنهان نمانده و نخواهد ماند، مسائلی از جمله تولید و اشتغال، بهداشت و درمان، مسکن، آب و برق و گاز، انتصابات و باندبازی‌های سیاسی و اداری، فتنه‌گری‌های گوناگون قومی و مذهبی و سایر معضلات اجتماعی و خدماتی تنها نمونه‌هایی از گرفتاری‌ها و دردهای مردم مظلوم این استان است.
لذا چنانچه رئیس جمهور محترم به علت آنچه شما آن را احترام به خانواده شهدا، جانبازان و مردم استان عنوان کرده‌اید «قبوض بهمن‌ماه ۹۵ مردم استان را بخشوده‌اند» لطف بفرمایید و دغدغه‌های حقیقی و زخم‌های کهنه مردم خوزستان را نیز به سمع و نظر ایشان برسانید تا شاید به احترام خانواده شهدا، جانبازان و مردم استان در جهت رفع آنها اقدامی صورت پذیرد.
در پایان برادرانه به شما تذکر می‌دهیم که در اسرع وقت نسبت به عذرخواهی از ساحت مقدس شهیدان و خانواده‌های داغدار و صبورشان اقدام کنید.

انتهای پیام

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *