قالب وردپرس بیتستان پرنده فناوری
خانه / آخرین اخبار / حضور ایثارگران در فضای مجازی گسترش یابد

حضور ایثارگران در فضای مجازی گسترش یابد

رییس دانشگاه شاهد و عضو شورای عالی فضای مجازی گفت: امروز لزوم گسترش حضور ایثارگران در فضای مجازی بیش از هر زمانی احساس می شود و انتظار ویژه ای از این عزیزان وجود دارد.

به گزارش کهف شاهد، کامیار ثقفی روز دوشنبه ۱۶ اسفندماه در سومین همایش جبهه مجازی در حوزه ایثار و شهادت با اشاره به تعدادی از بیانات رهبر معظم انقلاب در خصوص فضای مجازی گفت: ایشان در اوایل سال جاری فرمودند «امروز فضای مجازی کشور رها است» و چندی پیش نیز تاکید کردند «امروز فضای مجازی قتل گاه نوجوانان و جوانان شده است و منطقه عظیمی از این فضا اکنون در دست دشمن است و آن ها هم دارند به ما ضربه می زنند.» این بیانات در کنار تاکیدات همیشگی ایشان نشانگر لزوم توجه بسیار جدی همه ما به فضای مجازی است.
وی با تاکید بر شرایط خاص فعالیت در فضای مجازی گفت: حرکت در فضای مجازی حرکت در فضای نرم است و این فضا بسیار پیچیده تر از عرصه های سخت مانند دفاع مقدس است.
رییس دانشگاه شاهد با اشاره به لزوم حضور ایثارگران و فعالین حوزه ایثار و شهادت در فضای مجازی گفت: امروز لزوم گسترش حضور ایثارگران در فضای مجازی بیش از هر زمانی احساس می شود و انتظار ویژه ای از این عزیزان وجود دارد.
عضو شورای عالی فضای مجازی همچنین از فعالین فضای مجازی در حوزه ایثار و شهادت خواست تا استفاده از شبکه های اجتماعی داخلی را نیز مورد توجه داشته باشند.
ثقفی در خصوص تشکیل جبهه فرهنگی ایثار و شهادت گفت: کار ثبت این جبهه در قالب یک سازمان مردم نهاد (ان جی او) توسط هیئت موسس در حال پیگیری است و امیدواریم پس از انجام امور قانونی، عضو گیری در این جبهه انجام شود تا مسائل این حوزه سازمان یافته تر پیش برود.

انتهای پیام/

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *