قالب وردپرس بیتستان پرنده فناوری
خانه / آخرین اخبار / مراسم رونمایی از کتاب «یادگاران آسمانی» برگزار شد

مراسم رونمایی از کتاب «یادگاران آسمانی» برگزار شد

مراسم تجلیل از برگزیدگان مسابقه خاطره نویسی «یادگاران آسمانی» برگزار شد و قائم مقام بنیاد شهید و امور ایثارگران از کتاب «یادگاران آسمانی» با محوریت خاطراتی از کارمندان و بازنشستگان بنیاد رونمایی کرد.

به گزارش کهف شاهد، سرهنگ فریبرز خزایی فرمانده مرکز مقاومت بسیج بنیاد در این نشست با اشاره به سابقه برگزاری نشست‌های هر ساله توسط بسیج بنیاد گفت: سال ۱۳۹۲ همایش «اقتصاد مقاومتی ضرورت‌ها و چالش‌ها»، سال ۱۳۹۳ «استفتائات رهبری در حوزه کارمندی» و سال ۱۳۹۴ «همایش جبهه مجازی» برگزار شد و در سال جاری نیز جمع آوری خاطرات همکاران و بازنشستگان بنیاد در دستور کار قرار گرفت.
وی افزود: پس از انتشار فراخوان، ۱۳۰ خاطره در سطوح مختلف اداری و از میان بازنشستگان جمع آوری شد و کمیته داوران بعد از دهه فجر تشکیل شد و ۱۴ نفر حائز کسب لوح تقدیر شدند، ۴۰ خاطره در ۱۰۰ صفحه کتاب «یادگاران آسمانی» نیز منتشر شد که سردار انصاری قائم مقام بنیاد از آن رونمایی کرد.
علی عباس کمری رییس مرکز دانش پژوهان و تشکل‌های شاهد و ایثارگر نیز در این نشست با اشاره به دیدار اخیر جمعی از نخبگان شاهد و ایثارگر با رهبر معظم انقلاب تصریح کرد: اگر همه به سالم زیستی سبک زندگی خود دقت کنند بسیاری از آسیب‌های اجتماعی حل خواهد شد، به نظر من باید همه افراد به خصوص نسل جوان سبک زندگی شهیدان احمد کاظمی، باکری، همت و … را به عنوان الگو مدنظر خود قرار دهند تا بتوانند آینده ای روشن را پایه ریزی کنند.
محمدرضا گروسی مشاور رییس بنیاد و رییس مرکز علمی کاربردی واحد امام خمینی (ره) نیز در این جلسه با اشاره به ضرورت اجرایی کردن منویات رهبر معظم انقلاب در خصوص فضای مجازی خاطرنشان کرد: امیدواریم روحیه بسیجی و سبک و سیاق زندگی شهدا در ارکان بالای مدیران کل بنیاد و همه کارمندان نهادینه شود.
محمد کشاورز فرمانده پایگاه شهید باکری به عنوان یکی از بانیان برگزاری مسابقه خاطره نویسی «یادگاران آسمانی» با بیان اینکه برای برگزاری این مسابقه از مدت‌ها قبل فراخوان داده و در سایت ایثار و ماهنامه افضل با چاپ پوستر اطلاع رسانی انجام شده است، گفت: پس از انتشار فراخوان تا زمان تعیین شده حدود ۱۳۰ خاطره از کارمندان و بازنشستگان بنیاد شهید و امور ایثارگران جمع آوری شد و سپس کمیته داوران در دو محور محتوایی و ادبی بررسی‌های لازم را انجام دادند.
وی ادامه داد: پس از بررسی‌ها از میان آثار ۱۹ اثر شاخص انتخاب و در نهایت ۱۴ اثر برگزیده مشمول لوح تقدیر و جوایز شدند که امروز توسط سردار انصاری قائم مقام بنیاد مورد تجلیل قرار گرفتند، همچنین کمیته داوران خاطراتی را که شرایط چاپ در کتاب داشت را جمع آوری کرده و در کتابی تحت عنوان «خاطرات یادگاران آسمانی» مجلد شده تا سال آینده در دسترس همگان قرار خواهد داد.
گفتنی است در پایان این نشست از برگزیدگان مسابقه خاطره نویسی «یادگاران آسمانی» با اهدای لوح تقدیر تجلیل به عمل آمد و توسط سردار انصاری قائم مقام بنیاد از دفتر اول کتاب «یادگاران آسمانی» با محوریت خاطراتی از کارمندان و بازنشستگان بنیاد شهید و امور ایثارگران رونمایی شد.

انتهای پیام

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *