قالب وردپرس بیتستان پرنده فناوری
خانه / آخرین اخبار / حضور گسترده خانواده‌های شهدا و ایثارگران در راهپیمایی ۲۲ بهمن

حضور گسترده خانواده‌های شهدا و ایثارگران در راهپیمایی ۲۲ بهمن

خانواده‌های معظم شهدا و ایثارگران با حضور گسترده خود در راهپیمایی ۲۲ بهمن بار دیگر با آرمان‌های انقلاب اسلامی تجدید بیعت کردند.

به گزارش کهف شاهد، انقلاب اسلامی مدیون خون شهدا و فداکاری‌های ایثارگران است و به برکت حضور این عزیزان تا امروز پایدار و استوار مانده است و امروز نیز ایثارگران با حضور در یکی از عرصه‌های مهم دفاع از انقلاب اسلامی، بار دیگر مهر تأییدی بر نقش و جایگاه والای خود در انقلاب زدند.

حضور ایثارگران در روزهایی که رییس جمهور جدید آمریکا به تهدید ملت ایران روی آورده است بسیار گسترده و معنا دار گزارش شده است و این الگوهای صبر و استقامت و جانفشانی با حضور خود بار دیگر آمادگی خود را برای ایثارگری در راه امام و انقلاب اسلامی اعلام کردند.

جانبازان قطع نخاع که روی ویلچر نشسته بودند، با خانواده‌های خود به این مراسم آمده بودند و نشان دادند همواره، در هر شرایطی و با وجود تمام مشکلات بر عهدی که برای دفاع از اسلام و کشورشان بسته بودند، استوار هستند.

پدران و مادران شهدای دفاع مقدس و خانواده‌های شهدای مدافع حرم نیز با در دست داشتن تصاویر شهدای خود بار دیگر پشتیبانی خود را از نظام اسلامی اعلام و با آرمان‌های شهدا و امام شهدا تجدید بیعت کردند.

حجت‌الاسلام والمسلمین شهیدی نماینده ولی فقیه، معاون رییس جمهور و رییس بنیاد شهید و امور ایثارگران نیز  به همراه خانواده در جمع راهپیمایان ۲۲ بهمن در خیابان انقلاب مقابل دانشگاه تهران حضور یافت و همگام با ایثارگران و مردم تهران به راهپیمایی در مسیر خیابان انقلاب پرداخت.

در حاشیه این راهپیمایی، چندین غرفه و نمایشگاه توسط بنیاد شهید و امور ایثارگران و همچنین تشکل‌های شاهد و ایثارگر شکل گرفته بود و در کنار آن پلاکاردها و محصولات فرهنگی مختلفی از سوی بنیاد شهید و امور ایثارگران در بین راهپیمایان توزیع می‌شد.

چندین هنرمند شاهد و ایثارگر نیز در روز ۲۲ بهمن در غرفه نمایشگاه بنیاد شهید و ایثارگران به خلق آثاری با موضوعات ایثار و شهادت پرداختند.


خانواده‌های شهدا و ایثارگران هم‌زمان با تهران در سراسر کشور با حضور در راهپیمایی ۲۲ بهمن‌ماه بار دیگر با آرمان‌های انقلاب اسلامی تجدید میثاق کردند.

انتهای پیام

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *