قالب وردپرس بیتستان پرنده فناوری
خانه / آخرین اخبار / حجت الاسلام شهیدی: سالی بیش از ۱۰۰۰نفر به نخبگان شاهد و ایثارگر اضافه شده است

حجت الاسلام شهیدی: سالی بیش از ۱۰۰۰نفر به نخبگان شاهد و ایثارگر اضافه شده است

حجت الاسلام سید محمد علی شهیدی، نماینده ولی فقیه، معاون رئیس جمهور و رییس بنیاد شهید امروز نمایشگاه “رویش دوباره” را در موزه تهران افتتاح کرد.

حجت الاسلام سید محمد علی شهیدی، نماینده ولی فقیه، معاون رئیس جمهور و رییس بنیاد شهید با افتتاح نمایشگاه “رویش دوباره” در موزه شهدای تهران، از خانواده ۷هزار نفری نخبه شاهد و ایثارگر خبر داد و تصریح کرد: نخبه های جامعه هدف از ۴هزارنفر طی سه سال و اندی به بیش از ۷هزار نفر رسیده است.

نماینده ولی فقیه در افتتاحیه نمایشگاه رویش با گرامی داشت ایام الله فجر بیان کرد: دهه فجر را به ملت شریف ایران و سکان دار آن، مقام معظم رهبری از طرف ملت شریف ایران تبریک می گویم که سالهاست توانسته اند به این شکل این انقلاب را هدایت کنند.

معاون رییس جمهور خاطر نشان کرد: یوم الله فجر هر ۱۰روزش، از ورود امام راحل ۱۲بهمن تا پیروزی انقلاب(۲۲بهمن) که امام آنرا انفجار نور خواندند؛ هر روزش یک ویژگی داشت.

وی افزود: انقلاب به معنی دگرگونی است. قبل از انقلاب مردم دین و دین داری را مایه ی عقب ماندگی می دانستند. امام انقلاب کرد و آن خاندان را با تفکراتش به زباله دان تاریخ سپرد.

رییس بنیاد شهید با قدردانی از فرزندان شاهد و ایثارگر نخبه گفت: اکنون ۳۸ سال است که از پیروزی انقلاب می گذرد. توطئه های زیادی برای براندازی نظام و انقلاب تا کنون بوده است. اما روحیه ایثار و فداکاری که پدارن شما و بعد آن شما دارید توطئه ها را خنثی کرد.

حجت الاسلام والمسلمین شهیدی تاکید کرد: بنده بارها تاکید کرده ام. باید بدنه بنیاد شهید و امور ایثارگران را خود فرزندان شهدا و ایثارگران تشکیل دهند. نخبگان شاهد و ایثارگر را جذب کنید.

در پایان رییس بنیاد شهید و امور ایثارگران با افتتاح “نمایشگاه رویش دوباره” از ۱۲۰ اثر از ۲۲هنرمند دیدن کرد.

انتهای پیام

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *