قالب وردپرس بیتستان پرنده فناوری
خانه / اخبار ایثار / لزوم آشنایی بیشتر جوانان با آثار و وصایای شهدا در فضای مجازی

لزوم آشنایی بیشتر جوانان با آثار و وصایای شهدا در فضای مجازی

مدیرکل هنری بنیاد شهید و امور ایثارگران بر لزوم آشنایی بیشتر جوانان با آثار و وصایای شهدا از طریق فضای مجازی و شبکه‌های اجتماعی تأکید کرد.

به گزارش کهف شاهد، جلسه تخصصی کاریردی شبکه‌های مجازی در حوزه ایثار و شهادت با حضور حسینعلی بیات مدیرکل هنری بنیاد شهید و امور ایثارگران و رییس گروه تلویزیونی شاهد و جمعی از کارشناسان رسانه و فضای مجازی و ایثارگران متخصص در این حوزه برگزار شد.

مدیرکل هنری بنیاد شهید و امور ایثارگران در این نشست با تأکید بر اهمیت نقش شبکه‌های اجتماعی در حوزه فرهنگی به‌خصوص فرهنگ ایثار و شهادت گفت: یکی از نکات مهم در استفاده این شبکه‌ها برای انجام کارهای ترویجی، شیوه برقراری ارتباط با کل جامعه و جامعه ایثارگری است.
بیات افزود: شبکه‌های اجتماعی به‌عنوان ابزاری بسیار مناسب برای توسعه ارتباط با مخاطبین باید مورد توجه جدی باشند؛ با استفاده از این شبکه‌ها و ارائه محتوای غنی از آثار شهدای گران‌قدر و ایثارگران می‌توان بسیاری از فداکاری‌های دوران دفاع مقدس را به نسل‌های جدید معرفی کرد تا این ارزش‌ها همواره زنده بمانند.
وی ضمن تأکید بر این موضوع که تاکنون بیش از هزاران فیلم کوتاه از خاطرات و وصایای شهدا از طریق شبکه‌های اجتماعی منتشر شده‌اند، افزود: به‌کارگیری صحیح از فنّاوری‌های روز می‌تواند گامی مؤثر در انتشار بیشتر این آثار و وصایا باشد.

انتهای پیام

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *