قالب وردپرس بیتستان پرنده فناوری
خانه / اخبار ایثار / یادواره شهدا فرصت خودارزیابی در زمینه عمل به اهداف شهیدان است

یادواره شهدا فرصت خودارزیابی در زمینه عمل به اهداف شهیدان است

فرمانده نیروی هوا فضای سپاه پاسداران گفت: یادواره شهدا فرصتی مناسب برای خودارزیابی مردم و مسئولان اجرایی در زمینه عمل کردن آنان به اهداف و آرمان های شهیدان است.

به گزارش کهف شاهد، یادواره ۱۶۰۰ شهید، ۲۲ سردار و ۵ شهید مدافع حرم شهرستان سبزوار با حضور جمعی از مسئولین و مردم شهید پرور این شهرستان و به همت بنیاد شهید و امور ایثارگران سبزوار برگزار شد.
سردار امیرعلی حاجی‌زاده در این مراسم اظهار داشت: گرامیداشت شهدا در جامعه یک اصل و ارزش است و عمل کردن به راه و وصایای شهیدان، تجدید میثاق با رهبر معظم انقلاب است.
وی با بیان اینکه راه شهدا را باید کامل شناخت و به آن عمل کرد، افزود: اگر مسئولان ارزشی و ولایتمدار کشور در این دوران حساس و مهم به سرعت و با دقت عمل نمی کردند، جمهوری اسلامی گرفتار اتفاقاتی مانند سوریه، عراق و ترکیه بود.
فرمانده نیروی هوافضای سپاه پاسداران انقلاب اسلامی تصریح کرد: امروز باید بیش از هر زمان دیگر هوشیار بود زیرا جنگ های سایبری، فرهنگی، سیاسی و اقتصادی علیه کشور شعله ور شده است و دشمن همواره درصدد ناامن سازی ایران اسلامی است.
وی در ادامه تصریح کرد: آرمان شهدا، ایستادگی و مقاومت، دفاع از حریم و راه ولایت است و در این راه باید تابع فرمان های رهبری معظم انقلاب بود.
حاجی زاده با بیان اینکه جمهوری اسلامی ایران دوران سخت دفاع مقدس را با تبعیت از رهبری و راه و روش امام خمینی(ره) پشت سر گذاشته است، افزود: مسئولان از تجربه موفق دفاع مقدس برای حل و رفع مشکلات کشور بهره بگیرند.
وی خاطرنشان کرد: رزمندگان اسلام در دوران دفاع مقدس با تبعیت از امام خمینی(ره) در برابر ارتش عراق که از حمایت های  غرب و کشورهای عرب برخوردار بود ایستادگی و آنها را با شکست مواجه کردند.
سردار حاجی‌زاده افزود: امروز همه اقشار و گروه‌های سیاسی بر این باورند که توسعه کشور و رفع مشکلات اقتصادی، اشتغال و بیکاری با تولید حل می‌شود.
فرمانده نیروی هوا فضای سپاه افزود: ما اگر می‌خواهیم در همه جبهه‌ها پیروز باشیم باید دست به دست هم دهیم و اتحاد و یکپارچگی را در تمام شرایط حفظ کنیم.
سردار حاجی‌زاده ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدای آتش‌نشان در حادثه ساختمان پلاسکو گفت: در این حادثه علی‌رغم همه ناراحتی‌ها و خسارات، مردم صحنه‌های زیبایی از همدلی با آتش نشانان و افراد خسارت دیده را دیدند.
وی در بخش دیگری از سخنان خود گفت: در آینده نزدیک رزمایش بزرگ پدافند هوایی نیروی هوا فضای سپاه که تقریبا تمام سامانه‌های پدافندی اعم از رادار، فرماندهی و مرکز کنترل و تجهیزات موشکی زمین به هوا که توسط متخصصین و نخبگان ایرانی ساخته شده است به اجرا در می آید.

انتهای پیام

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *