قالب وردپرس بیتستان پرنده فناوری
خانه / اخبار ایثار / ۶۷۰ خانواده شهید و ایثارگر در همدان مورد دلجویی قرار می‌گیرند

۶۷۰ خانواده شهید و ایثارگر در همدان مورد دلجویی قرار می‌گیرند

به گزارش کهف شاهد ،مدیرکل بنیاد شهید همدان گفت: به مناسبت دهه فجر و روز گرامیداشت شهید از ۶۷۰ خانواده شهید و ایثارگر در همدان بازدید می‌شود.

 ناصر عارف مدیر کل بنیاد شهید استان همدان : با توجه به اینکه روز بزرگداشت مقام شهید در کشور ۲۲ اسفند ماه است به همین مناسبت برنامه‌های این روز از ۲۲ بهمن ماه الی ۲۲ اسفندماه در سطح استان برگزار می‌شود.

عارف عنوان کرد: به این مناسبت کتاب زندگینامه و خاطرات ۵ جانباز بالای ۷۰ درصد همدان نیز با عنوان درد شیرین در همدان رونمایی می‌شود.

وی با اشاره به اینکه یک جلد از وصیتنامه شهدای همدان در گذشته به چاپ رسیده است، بیان کرد: اکنون ۵ جلد از وصیتنامه ۲۱ جلدی شهدای استان در حال چاپ است که در صورت آماده سازی رونمایی می‌شود.

مدیرکل بنیاد شهید همدان گفت: بیش از ۲۰ دستگاه استان عضو کمیته ایثارگران هستند که قرار بود تا هر یکی از نهادها برنامه‌های خود را به بنیاد شهید ارسال کنند که متاسفانه هنوز انجام نگرفته است.

عارف افزود: در راستای بزرگداشت ۲۲ اسفند روز بزرگداشت شهید و سالروز تشکیل بنیاد شهید با حضور اعضا بحث و تبادل نظر شد که مقرر شد اعضای حاضر در جلسه پیشنهادهای خود را در مورد بزرگداشت ۲۲ اسفند آماده و ارائه کنند.

انتهای پیام

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *