قالب وردپرس بیتستان پرنده فناوری
خانه / اخبار ایثار / حجت الاسلام والمسلمین شهیدی: خدمت به ایثارگران با رعایت اخلاق و با روحیه خستگی ناپذیر باشد

حجت الاسلام والمسلمین شهیدی: خدمت به ایثارگران با رعایت اخلاق و با روحیه خستگی ناپذیر باشد

نماینده ولی فقیه، معاون رییس جمهور و رییس بنیاد شهید و امور ایثارگران گفت: تمامی خدمتگزاران در بنیاد با رعایت اخلاق و با روحیه خستگی ناپذیر به جامعه ایثارگری خدمت کنند.

به گزارش کهف شاهد ،حجت الاسلام والمسلمین سید محمد علی شهیدی در همایش مشترک شورای معاونین بنیاد استان و رؤسای بنیاد شهرستان‌های خراسان رضوی که به نام ۱۷ هزار شهید و ۱۷۲ شهید دهه فجر این استان در سالن شهید هاشمی نژاد این نهاد برگزار شد، ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدا گفت: خون شهدا، مستکبران را در عراق و سوریه زمین گیر کرده است و تمام جهان متحیر از فرهنگ ایثار و شهادت جوانان این مرز و بوم شده‌اند. ایران اسلامی امروز، اقتداری در جهان دارد که سایر کشورها در خصوص خاورمیانه بدون حضور ایران نمی‌توانند تصمیم گیری نمایند.

نماینده ولی فقیه در بنیاد شهید و امور ایثارگران با اشاره به گستردگی جامعه ایثارگری، تصریح کرد: حدود سه میلیون و ۳۰۰ هزار نفر اعضای جامعه ایثارگری هستند که ارائه خدمات در بخش‌های درمان، مسکن، اشتغال و…… کار بسیار دشواری است اما با تمام مشکلات تا به امروز روند بسیار خوبی را داشته است و اولویت بنیاد شهید و امور ایثارگران خدمات درمانی ایثارگران است که با توجه به نظر سنجی از جامعه ایثارگران بیش از ۸۰ درصد رضایت کامل داشته‌اند.

حجت الاسلام والمسلمین شهیدی با اشاره به حل مشکل اشتغال جامعه ایثارگری با اجرای طرح‌های جدید گفت: ۶۸ هزار جویای کار در جامعه ایثارگری در سه سال گذشته داشتیم که با احتساب ۲۵ درصد سهمیه استخدامی، ارائه تسهیلات خود اشتغالی، اعطای سرمایه و …. توانستیم برای حدود ۶۰ هزار نفر اشتغال ایجاد کنیم ضمن اینکه استخدام ها در بنیاد باید مختص افراد جامعه ایثارگری باشد.

وی با بیان اینکه آرامش و آسایش امروز را مدیون شهدا و خانواده آنان هستیم، گفت: مهم‌ترین بخش و اصلی‌ترین قسمت خدمتگزاری به جامعه ایثارگری رعایت اخلاق خوب و روی خوش در ارتباط با جامعه ایثارگری است و اگر نمی‌توانیم مشکل این عزیزان را حل کنیم باید با اخلاق نیکو و حسنه با آنان برخورد کنیم.

انتهای پیام

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *