قالب وردپرس بیتستان پرنده فناوری
خانه / آخرین اخبار / تفاهم نامه ای بین مرکز دانش پژوهان و تشکل های شاهد و ایثارگر و دانشگاه آزاد اسلامی امضا شد

تفاهم نامه ای بین مرکز دانش پژوهان و تشکل های شاهد و ایثارگر و دانشگاه آزاد اسلامی امضا شد

به گزارش کهف شاهد، مرکز دانش پژوهان و تشکل های شاهد و ایثارگر و باشگاه پژوهشگران جوان و نخبگان دانشگاه آزاد اسلامی تفاهم نامه ای در جهت خدمت رسانی به نخبگان و پژوهشگران را به امضا رساندند.

علی عباس کمری صبح امروز سه شنبه پنجم بهمن ماه ۹۵ در نشست عقد تفاهم نامه مرکز دانش پژوهان و تشکل های شاهد و ایثارگر با باشگاه پژوهشگران جوان و نخبگان دانشگاه آزاد اسلامی ضمن تأکید بر اهمیت و ضرورت همکاری در جهت حمایت از پژوهشگران و نخبگان ایثارگر و شاهد، گفت: این تفاهم نامه بیشتر تأکید بر آن دارد که ارتباط بین نخبگان و پژوهشگران شاهد و ایثارگر و جوامع علمی و دانشگاهی ارتقا پیدا کند که در سال جاری و در همین راستا تاکنون مرکز دانش پژوهان و تشکل های بنیاد با دانشگاه های شاهد، علامه طباطبایی، رجایی، مدرس و حالا دانشگاه آزاد اسلامی تفاهم نامه هایی را به امضا رسانده است.

رییس مرکز دانش پژوهان و تشکل های بنیاد شهید و امور ایثارگران ادامه داد: این تفاهم نامه می تواند سرآغازی برای همکاری طرفین باشد و نکته مهم در این خصوص چنین است که ما خودمان را طبق ماده ۶۹ قانون جامع خدمات رسانی، ملزم به تدوین برنامه های استراتژیک علمی و پژوهشی می دانیم و در همین راستا عقد تفاهم نامه با دانشگاه آزاد این شرایط را فراهم خواهد کرد تا خدمات رسانی به سرآمدان، نخبگان و پژوهشگران شاهد و ایثارگر در شراط بهتر و با همکاری بیشتر از سوی طرفین صورت بگیرد.

وی با اشاره به انتظارات طرفین از این تفاهم نامه در جهت خدمات رسانی به سرآمدان، نخبگان و پژوهشگران شاهد و ایثارگر، گفت: این انتظار از تفاهم نامه وجود دارد که با توجه به زمینه های پیشین همکاری بنیاد شهید و امور ایثارگران، امکانی برای جذب هیات های علمی از جامعه شاهد و ایثارگر فراهم شده و نیز در بحش مقالات، پایان نامه ها و تجاری سازی ایده ها همکاری بهتری بین دو مجموعه صورت بگیرد.

کمری افزود: علاوه بر این در زمینه های دیگری از جمله انتشار کتب علمی و پژوهشی طرفین می توانند به یک بازار مشترک در چاپ رسیده که این موضوع در مباحث علمی و پژوهشی که از جمله اهداف مرکز و نیز دانشگاه آزاد بوده، حائز اهمیت است.

در ادامه این مراسم، کریم زارع رییس باشگاه پژوهشگران جوان و نخبگان نیز با اشاره به تاریخچه تاسیس این مرکز گفت: قریب به ۱۸ سال از فعالیت این مرکز می گذرد و در همین راستا همواره این مرکز در تلاش بوده تا نخبگان و پژوهشگران را در مسیر ارتقای سطح علمی قرار دهد.

وی همچنین با اشاره به ظرفیت های بالای این تفاهم نامه در خدمت رسانی به نخبگان و پژوهشگران، گفت: امیدواریم که این تفاهم نامه شروعی برای همکاری بیشتر بین دو مجموعه باشد.

انتهای پیام

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *