قالب وردپرس بیتستان پرنده فناوری
خانه / آخرین اخبار / خانواده شهدا و ایثارگران نزد ملت ایران، عزیز هستند/از دیدار با ایثارگران روحیه می‌گیریم

خانواده شهدا و ایثارگران نزد ملت ایران، عزیز هستند/از دیدار با ایثارگران روحیه می‌گیریم

به گزارش کهف شاهد : رییس جمهوری با حضور در منزل شهیدان ابراهیم و حسین لآلی، با پدر، مادر و دیگر اعضای خانواده این شهدای والامقام دوران دفاع مقدس دیدار و گفتگو کرد.
حجت الاسلام والمسلمین دکتر حسن روحانی در این دیدار که در فضایی صمیمی برگزار شد، اظهار داشت: خانواده شهدا همواره برای همه مردم ایران عزیز و بزرگوارند چرا که با اهدای فرزندان و عزیزان خود کار بزرگی را در راه اسلام و دفاع از کشور و نظام به انجام رساندند.
رییس جمهوری دیدار با خانواده شهدا و ایثارگران را افتخاری برای مسئولان دانست و گفت: امیدوارم بتوانیم ادامه دهنده راه شهیدان بوده و در مسیر خدمت به مردم بیش از پیش تلاش کنیم.
محمد اسماعیل لآلی پدر شهیدان ابراهیم و حسین لآلی نیز در این دیدار به بیان خاطراتی از فرزندان شهیدش پرداخت.
شهید ابراهیم لآلی در سال ۶١ در عملیات بیت المقدس (آزادسازی خرمشهر) و شهید حسین لآلی در همان سال و به فاصله ۶ ماه پس از شهادت برادر خود، در منطقه عین الخوش شلمچه به درجه رفیع شهادت نائل آمدند.
از دیدار و گفتگو با جانبازان و خانواده بزرگ شهدا و ایثارگران روحیه می‌گیریم
رییس‌ جمهوری با تجلیل از صبر و فداکاری جانبازان و ایثارگران، گفت: همواره از دیدار و گفتگو با جانبازان و خانواده بزرگ شهدا و ایثارگران، روحیه و انرژی می‌گیریم و آن را موجب برکت فعالیت‌های خود می‌دانیم.
حجت‌الاسلام والمسلمین دکتر حسن روحانی در دیدار محمدرضا نصری جانباز ۷۰ درصد دفاع مقدس، با اشاره به صبر و فداکاری بی‌نظیر جانبازان و خانواده عزیز آنان، اظهار داشت: جانبازان و بویژه همسران فداکارشان، ایثار بسیار زیادی را کرده‌اند و بدون تردید از اجر و ثواب اخروی برخوردار خواهند بود.
رییس‌ جمهوری رسیدگی بیش از پیش به خانواده معظم شهدا و جانبازان را مورد تأکید قرار داد و گفت: نسبت به خانواده‌هایی که برای دفاع از دین و وطن خود فداکاری و ایثار کرده و در این راه رنج و سختی‌های فراوانی را تحمل کرده‌اند، همه وظیفه داریم که احساس مسئولیت داشته باشیم.
در این دیدار محمدرضا نصری جانباز ۷۰ درصد و خانواده وی ضمن ابراز خوشحالی فراوان از حضور رییس‌جمهور در منزلشان، در فضایی صمیمی و دوستانه با دکتر روحانی گفتگو کردند.
محمدرضا نصری سال ۱۳۵۹ و اوایل جنگ تحمیلی در منطقه کردستان و در سن ۲۰ سالگی براثر انفجار مین به درجه جانبازی نائل آمده است.
رییس جمهوری در این دیدارها که حجت الاسلام والمسلمین شهیدی نماینده ولی فقیه، معاون رییس جمهور و رییس بنیاد شهید و امور ایثارگران نیز حضور داشت، لوح تقدیری را به این جانباز سرافراز دوران دفاع مقدس تقدیم کرد.
انتهای پیام

منبع خبر: پایگاه اطلاع رسانی بنیاد شهید و امور ایثارگران

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *