قالب وردپرس بیتستان پرنده فناوری
خانه / آخرین اخبار / مادر سید مرتضی گفت شرمنده ام که فقط یک پسر برای دفاع از حرم داشتم دیدار بر و بچه های «قرار شهدا» با خانواده شهید مدافع حرم دهه هفتادی

مادر سید مرتضی گفت شرمنده ام که فقط یک پسر برای دفاع از حرم داشتم دیدار بر و بچه های «قرار شهدا» با خانواده شهید مدافع حرم دهه هفتادی

سید مرتضی حسینی شهید مدافع حرمی است که در سن ۱۸ سالگی به جبهه های نبرد با تکفیری ها شتافت. سید مرتضی متولد ۳۰ شهریور ۱۳۷۶ بود که در منطقه باغ مثلثی اتوبان دمشق حلب در اثر اصابت ترکش به سر، بازو و پهلویش به شهادت رسید و این گونه به آبروی نسل چهارم انقلاب و خیل دهه هفتادی ها تبدیل شد. این شهید گرامی در امامزاده سلطان مطهر بومن به خاک سپرده شده است.

بر و بچه های قرار شهدا، این هفته به همراه حجت الاسلام والمسلمین بار فروش، امام جماعت مسجد الغدیر و جمعی از نمازگزاران مسجد با خانواده این شهید مدافع حرم دیدار کردند. در این دیدار سرهنگ غلامرضا حسنوند، فرمانده انتظامی شهرستان پردیس نیز جمع قرار شهدا را همراهی می کرد.

سید ابراهیم حسینی، پدربزرگوار شهید مدافع حرم، در این دیدار درباره نحوه اعزام سید مرتضی، گفت: «فرزندم آقا سید مرتضی را شاید هنوز هم به درستی نشناخته ام. او خیلی به هیئت های عزاداری امام حسین علیه السلام ارادت داشت. چند ماه قبل از رفتن به من گفت می خواهم بروم سوریه. به او گفتم آنجا که جنگ و خون ریزی است. کجا می خواهی بروی؟! تصاویری از سر بریدن یک خانواده را در سوریه نشانم داد. به او گفتم خب! پس خودت هم می دانی کجا می خواهی بروی! گفت تکفیری ها اعلام کرده اند اگر دستمان به حرم حضرت زینب سلام الله علیها برسد آنجا را ویران می کنیم. من می خوام بروم سوریه تا نگذارم دست تکفیری ها به حرم بی بی برسد».

مادر بزرگوار شهید نیز صحبت های خود را با سلام دادن به اباعبدالله و یاران شهیدش آغاز کرد و گفت: «خیلی شرمنده ام از اینکه پسر دیگری ندارم تا او را برای دفاع از حریم اهل بیت علیهم السلام راهی کنم». با شنیدن این جمله صدای گریه حاضرین بلند شد …

دیدار بچه های خوش ذوق و با معرفت قرار شهدا با خانواده های شهدا در شهرستان پردیس به همت حجت اسلام بارفروش و حاج عباد الله صادقی از اعضای هیئت امنای مسجد الغدیر محقق می شود.

بچه های قرار شهدا علاوه بر دیدار با خانواده های معظم شهدا غروب پنجشنبه های هر هفته در میدان شهدای فاز ۴ پردیس گرد هم می آیند.

انتهای پیام

منبع خبر : پایگاه خبری ، تحلیلی شهید خبر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *