قالب وردپرس بیتستان پرنده فناوری
خانه / آخرین اخبار / حضور همیشگی ایثارگران در صحنه‌های اجتماعی ضروری است

حضور همیشگی ایثارگران در صحنه‌های اجتماعی ضروری است

سرپرست دبیرخانه شورای عالی فرهنگ ایثار و شهادت با تأکید بر اهمیت نقش ایثارگران در جامعه گفت: هر مقدار که از انقلاب اسلامی ایران می‌گذرد، لزوم حضور ایثارگران در عرصه‌های اجتماعی بیش از پیش احساس می‌شود.

نشست کمیسیون فرهنگی تشکل‌های شاهد و ایثارگر با حجت‌الاسلام‌والمسلمین محمدحسن کاویانی سرپرست دبیرخانه شورای عالی فرهنگ ایثار و شهادت روز یکشنبه ۲ آبان ماه در محل این دبیرخانه برگزار شد.
حجت‌الاسلام‌ والمسلمین کاویانی در این دیدار با تأکید بر اهمیت نقش ایثارگران در جامعه گفت: هر مقدار که از انقلاب اسلامی ایران می‌گذرد، لزوم حضور ایثارگران در عرصه‌های اجتماعی بیش از پیش احساس می‌شود و خوشبختانه ایثارگران همواره به‌صورت خودجوش در این عرصه‌ها حضور داشته‌اند.
وی افزود: کشور نیاز به جاری شدن فرهنگ ایثارگری در همه ابعاد از جمله سیاسی، اقتصادی، اجتماعی و دیپلماسی دارد و این مهم نیازمند حضور همیشگی ایثارگران در صحنه‌هاست.
سرپرست دبیرخانه شورای عالی فرهنگ ایثار و شهادت با اشاره به توانمندی‌های ایثارگران گفت: خوشبختانه ایثارگران دارای انگیزه‌های متعالی و تشخیص مناسب هستند و دغدغه‌ها را به درستی درک می‌کنند.
حجت‌الاسلام‌ والمسلمین کاویانی یکی از موضوعات مهمی که تشکل‌های ایثارگری باید در آن ورود کنند را شناسایی مسائل بنیادین فرهنگ ایثار و شهادت عنوان کرد و گفت: تشکل‌های ایثارگری باید دیدگاه‌های خود را تبدیل به برنامه، سیاست و راهبردهای کلانی کنند که حاوی مبانی نظری باشد.
رحیم نریمانی معاون مرکز نخبگان و تشکل‌های شاهد و ایثارگر نیز در این نشست اولویت این مرکز در سال جاری را انسجام‌بخشی به تشکل‌های شاهد و ایثارگر دانست و گفت: این انسجام باعث هم‌افزایی و افزایش قدرت اجرایی و انجام کارهای اثربخش و کیفی می‌شود و در همین راستا کمیسیون فرهنگی تشکل‌های شاهد و ایثارگر تشکیل شده است.
گفتنی است، در این جلسه اعضای کمیسیون فرهنگی تشکل‌های شاهد و ایثارگر نیز به بیان دیدگاه‌های خود در حوزه فرهنگ ایثار و شهادت پرداختند.

انتهای پیام

منبع خبر : http://www.shahidnews.com/view/125770

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *