قالب وردپرس بیتستان پرنده فناوری
خانه / آخرین اخبار / پرداخت شهریه دانشجویان شاهد و ایثارگر دانشگاه پیام نور متمرکز می‌شود

پرداخت شهریه دانشجویان شاهد و ایثارگر دانشگاه پیام نور متمرکز می‌شود

پرداخت متمرکز شهریه دانشجویان شاهد و ایثارگر شاغل به تحصیل در واحدهای دانشگاهی پیام نور در جلسه ستاد مرکزی شاهد و ایثارگر این دانشگاه به تصویب رسید.
به گزارش کهف شاهد، نخستین جلسه ستاد مرکزی شاهد و ایثارگر دانشگاه پیام نور در سال ۱۳۹۶ با حضور حجت‌الاسلام سید حسن مؤذنی معاون فرهنگی و امور اجتماعی بنیاد شهید و امور ایثارگران و رییس ستاد برنامه‌ریزی طرح شاهد، دکتر علی‌اصغر رستمی رییس دانشگاه پیام نور و معاونین آموزشی و فرهنگی دانشگاه، مدیرکل آموزش بنیاد و مدیرکل شاهد و ایثارگر دانشگاه در دفتر ریاست دانشگاه پیام نور تشکیل شد.
معاون فرهنگی و امور اجتماعی بنیاد در این جلسه بر اهمیت توجه به ساختار طرح شاهد و رسیدگی ویژه به امور آموزشی فرزندان شاهد و ایثارگر تأکید کرد و گفت: هدف از ایجاد طرح شاهد در فرمان امام خمینی (ره) در سی‌ویک سال پیش، رسیدگی به وضعیت فرهنگی و آموزش فرزندان شاهد و ایثارگر بود و امروز نیز باید با جدیت در جهت ارتقاء آموزشی و توسعه علمی فرزندان شاهد و ایثارگر تلاش شود.
حجت‌الاسلام مؤذنی افزود: یکی از سندهای افتخارآمیز ما تعداد ۶۰ هزار دانش‌آموز، دانشجو و طلبه شاهد و ایثارگر ممتاز در کشور است که این موضوع باید با برنامه‌ریزی مدون در جلسات ستادهای شاهد و ایثارگر مراکز آموزشی تداوم یابد و هرسال شاهد افزایش  تعداد ممتازین شاهد و ایثارگر نسبت به سال قبل باشیم.
رییس دانشگاه پیام نور نیز ابراز امیدواری کرد در سال ۱۳۹۶ با برنامه‌ریزی مدون گام‌های مهم و اساسی در جهت بهبود وضعیت علمی و آموزشی دانشجویان شاهد و ایثارگر برداشته شود.
همچنین محمدعلی فقیه مدیرکل آموزش بنیاد در گفت‌وگو با پایگاه اطلاع‌رسانی «ایثار» در خصوص مصوبات جلسه ستاد مرکزی شاهد و ایثارگر دانشگاه پیام نور گفت: در این جلسه موضوع پرداخت متمرکز شهریه دانشجویان شاهد و ایثارگر شاغل به تحصیل در واحدهای دانشگاهی پیام نور تصویب شد؛ همچنین مقرر شد واحدهای دانشگاهی نسبت به اجرای دقیق ماده ۲ آیین‌نامه اجرایی ماده ۶۶ قانون جامع خدمات‌رسانی به ایثارگران اهتمام ویژه داشته باشند.
انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *