قالب وردپرس بیتستان پرنده فناوری
خانه / آخرین اخبار / آمادگی مناطق ویژه اقتصادی برای تعامل با ایثارگران

آمادگی مناطق ویژه اقتصادی برای تعامل با ایثارگران

معاون حقوقی و امور مجلس مناطق ویژه اقتصادی از آمادگی این مناطق برای تعامل با ایثارگران و ارائه خدمات به آنان خبر داد.

کهف شاهد: حسین گروسی نماینده ادوار و معاون حقوقی مناطق آزاد کشور با اشاره به امکانات، زیرساخت ها و گستردگی مناطق آزاد در کشور بر آمادگی این مناطق برای تعامل با جامعه ایثارگران و خدمات دهی به آنان تاکید کرد و اظهار داشت: همانطور که مستحضر هستید بر اساس مواد ۷۷ و ۸۸ قانون برنامه ششم توسعه کشور و قانون جامع خدمات رسانی به ایثارگران، بحث تبدیل وضعیت ایثارگران در تمامی دستگاه ها باید اجرایی شود. در این راستا هم در مناطق آزاد نیز این اقدام آغاز شده است.

وی اضافه کرد: بر اساس مواد فوق الذکر، دبیر محترم شورای عالی و معاونت حقوقی مجلس مناطق آزاد پیگیر این موضوع هستند تا در تمامی مناطق، قانون تبدیل وضعیت ایثارگران به طور کامل اجرایی شود. وی که خود از جامعه بزرگ ایثارگری است ادامه داد: به عنوان معاون حقوقی و امور مجلس مناطق ویژه اقتصادی کشور، این آمادگی را داریم که در خدمت جامعه بزرگ ایثارگران باشیم.

گروسی که عضو مجمع نمایندگان ادوار مجلس شورای اسلامی است تصریح کرد: ایثارگران چشم و چراغ این کشور هستند و همیشه مورد حمایت و تاکید مقام معظم انقلاب، مسئولان، مجلس و دولت هستند و در این راستا هر آنچه که مربوط به ایثارگران است با جان و دل قابل پیگیری است.

معاون حقوقی و امور مجلس مناطق ویژه اقتصادی کشور با اشاره به تعلق خود به جامعه بزرگ ایثارگری یادآور شد: به عنوان یک عضو کوچک از جامعه بزرگ ایثارگران در دوران هشت سال دفاع مقدس در عملیات بیت المقدس و والفجر۴، پدر و برادرم به فوز عظیم شهادت نائل آمدند.

گروسی اظهار داشت: بنده هم به عنوان یک ایثارگر در کنار پدر و برادرم در عملیات های بیت المقدس و مرصاد حضور داشتم و امیدوارم که بتوانم دین خود را به جامعه بزرگ ایثارگری ادا کنم.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *