قالب وردپرس بیتستان پرنده فناوری
خانه / آخرین اخبار / ضرورت توجه همه‌جانبه دولت به وضعیت نامساعد معیشت و درمان جامعه ایثارگری

ضرورت توجه همه‌جانبه دولت به وضعیت نامساعد معیشت و درمان جامعه ایثارگری

نماینده مجلس شورای اسلامی با اشاره به وضعیت نامساعد معیشنماینده مجلس شورای اسلامی با اشاره به وضعیت نامساعد معیشت و درمان جامعه ایثارگری، بر لزوم حمایت‌های همه‌جانبه دولت از آنها تاکید کرد.

کهف شاهد: محمدمهدی مفتح نماینده مجلس شورای اسلامی و عضو هیئت امناء کانون همبستگی فرزندان شاهد در خصوص مشکلات اقتصاد کشور، مسئله بهداشت و درمان جامعه ایثارگری اظهار داشت: در این برهه از زمان که آمریکایی‌ها به جنگ اقتصادی با کشورمان روی آورده‌اند و برای محقق شدن اهدافشان از هیچ تلاشی دریغ نمی‌کنند، یکی از اقشار آسیب‌پذیر در مواجهه با مشکلات اقتصادی کشور، جامعه ایثارگری است.

وی افزود: در چنین شرایط حساسی می‌طلبد که نگاه مسوولان به ویژه دولت و بنیاد شهید و امور ایثارگران بیش از هر زمان دیگری به این مسئله معطوف باشد.

عضو هیئت امناء کانون همبستگی فرزندان شاهد با بیان اینکه جانبازان و ایثارگران از وضعیت بیمه، درمان و بهداشت خود رنج می‌برند، افزود: خاتمه دادن به مسئله بیمه تکمیلی جانبازان اقدام صحیح و عاقلانه‌ای نبود؛ لذا بنیاد شهید باید نسبت به این تصمیم خود تجدیدنظر کرده و هرچه سریعتر رضایت جانبازان و ایثارگران را نسبت به این موضوع حاصل کند.

مفتح با توجه به این نکته که جانبازان و ایثارگران دنباله‌رو اهداف و ارزش‌های انقلاب و یادگاران شهدای عزیز کشورمان هستند، تصریح کرد: روا نیست که در حق این قشر از جامعه کم‌لطفی و بی‌توجهی شود.

نماینده مردم شهرستان تویسرکان با بیان اینکه احترام به جامعه ایثارگری احترام به ارزش‌ها و آرمان‌های دوران دفاع مقدس است، گفت: یکی از مشکلات اساسی جانبازان، مسئله تامین داروهای مورد نیاز آن‌هاست، لذا می‌طلبد که وزارت بهداشت توجه ویژه‌ای نسبت به این موضوع داشته باشد و برای کاهش دغدغه جانبازان و ایثارگران تلاش جدی کند لذا بحث کمبود دارو و مشقت در تهیه اقلام مورد نیاز جانبازان قابل توجیه نیست.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *