قالب وردپرس بیتستان پرنده فناوری
خانه / آخرین اخبار / مشارکت فعال تشکل‌های ایثارگری، کلید حل مشکلات است

مشارکت فعال تشکل‌های ایثارگری، کلید حل مشکلات است

معاون فرهنگی و آموزشی بنیاد با تاکید بر اینکه مشارکت فعال تشکل‌های ایثارگری، کلید حل مشکلات است، گفت: در واگذاری اداره امور اجتماعی و فرهنگی به تشکل‌های ایثارگری و مردمی، باید ظرفیت و تحمل داشت زیرا این فعالیت‌ها زمان‌بر هستند و نمی‌توان در مراحل اولیه انتظار موفقیت سریع داشت.

کهف شاهد: حجت‌الاسلام محمدحسن کاویانی‌راد روز سه‌شنبه ۲۵ تیرماه در دیدار با اعضای هیات مدیره کانون همبستگی فرزندان شاهد کشور، گفت: شاخص موفقیت و خروجی مورد انتظار فعالیت‌های فرهنگی به‌ویژه در حوزه ایثار و شهادت مردمی و فراگیر شدن آن است، مجموعه هزینه، انرژی و تلاش‌ها در این زمینه اگر منجر به رفتارهای ماندگار و خودکفا دربستر فرهنگ عمومی نشوند درواقع به نتیجه نرسیده‌اند.

معاون فرهنگی و آموزشی بنیاد با تاکید بر اینکه  مشارکت فعال تشکل‌های ایثارگری، کلید حل مشکلات است، گفت: در واگذاری اداره امور اجتماعی و فرهنگی به تشکل‌های ایثارگری و مردمی، باید ظرفیت و تحمل داشت زیرا این فعالیت‌ها زمان‌بر هستند و نمی‌توان در مراحل اولیه انتظار موفقیت سریع داشت.
وی با اشاره به فعالیت‌های کانون همبستگی فرزندان شاهد کشور گفت: وقتی با دغدغه‌های فرهنگی و انگیزه مشارکت مجموعه‌هایی روبرو می‌شویم می‌بینیم جهت‌گیری امور راهبردی درستی برای هدف مردمی شدن فرهنگی اتخاذشده است.
معاون فرهنگی و آموزشی بنیاد با تاکید بر لزوم سپردن بخشی از فعالیت‌ها به تشکل‌ها گفت: برای انجام مناسب فعالیت‌ها باید تعامل و درک، ارزش و منافع مشترک بین بنیاد شهید و امور ایثارگران و تشکل‌های ایثارگری باشد و این تعامل باید بر اساس اعتماد متقابل و تفاهم بر محور همدلی پیش برود.
در ادامه این نشست اعضای هیات مدیره کانون همبستگی کشور به بیان نظرات و دیدگاه‌های خود پرداختند.
انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *